truls123 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Noen som har noen erfaringer med dette kortet? Hvilke kabler følger med? Er Tv ut vanskelig å "ordne til" Hva er TV ut, og hvordan virker det? :smile: Mvh nyskjerrig msi kjøper Lenke til kommentar
markusol Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har nylig kjøpt dette kortet og jeg må si jeg er fornøyd. Noen sier det bråker litt mye i forhold til andre kort. Men jeg har ikke erfart at det bråker så mye... (har dog ikke erfaring med andre kort med vifter) Tv-ut'en er veldig lett å "ordne til" det er bare å koble s-videoen inn i tv'n og starte opp maskina. Fikk riktig nok litt problemer etterhvert, vet ikke helt hva jeg gjorde, men nå viser den bare svarthvitt . (har ikke prøvd så mye enda, regner med at det ordner seg. Sikkert bare noen små innstillinger.) Det følger med kabler nok, slik at du kan koble til det meste... Og i tillegg følger det med en omformer som gjør at du kan koble til to analoge skjermer med nview. Dette er heftig! (DVI->CRT) Tv-ut er at du kan koble PC-en til tv'en og se på tv'n det du ser på skjermen. F.eks. se DivX filmer og slikt på 32" i stua fremfor 19" på rommet:-) Angrer ikke. Grom grafikk! ms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå