e321 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har problemer med få eposten til fungere på min S65. GPRS'n fungerer. Mms også men på eposten står det bare; "pop3 server port kunne ikke nås" eller "ingen kontakt med server" eller noe sånt. Har prøvd på yahoo mail og frisurf. Har noen yahoo mail oppsett?? Har funnet noe på http://mail.yahoo.no men der stod det ikke server port, bare pop og smtp adresser. Hjelp !?!? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hotmail stotter ikke pop3, vet ikke om yahoo støtter det Lenke til kommentar
e321 Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 yahoo støtter det Har gjort det før på min gamle mobil, men nå skal det liksom ikke funke Trykk på linken min, og viderer på "mail der du er" og "mer" linken som står under der. Der står det pop tilgang. Trykker du på den kommer du til en link med konfigurering av epost programmer eller noe sånt. Der står pop og smtp adresser, men det står ikke hvilken port det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå