Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 HAY! Polert! Jeg vet hvor du bor. Jeg mener klikkbar header er en fordel. Det er ikke noen visuelle endringer, men mange (inkl meg) klikker der for å komme til hovedsiden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 "Sorry" å måtte si det polert, men nå minnet menyen meg enda mer om demoted v2 Har vel bare noe med fargene... Men nå var mouseoveren bedre i hvertfall Header og "Du er her" feltet var mye bedre nå.. Typografien må jeg også si var bedre, etter en så liten og egentlig ubetydelig endring som det å ha "skrevet av" under hN elementet og endring på linker... Denne her blir nok en dritbra side etterhvert! Gleder meg til å se det helt ferdige resultatet! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) QUOTE (smuuuuuthie) Ser også at innholdsfeltet går over menyfeltet, så innholdsfeltet går litt over knappene. Er litt plagsomt å se på Hm, ikke helt sikker på hva du mener her? Har du screenshot kanskje? Altså, en veldig liten detalj. Nesten så jeg må myse for å se det, men here goes: SkjermSkudd Om du ser på "overgangen" så er det.. ja.. en sånn strek. De er det ikke på det første menyelementet, men på resten.. Edit: Mesa bruker Opera 7.54 Endret 26. september 2004 av smoothie Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) det hvite skillet mellom toppen av menyen og den svarte bakgrunnen på headeren var ikke rett. men det skal kansje ikke være det? Det stygge overgangen forsvant vel kanskje litt nå etter endringene, eller? nei. jeg ser ikke noe forskjell. og "kontakt oss" i menyen flytter seg fortsatt litt opp. edit: Jeg mener klikkbar header er en fordel. Det er ikke noen visuelle endringer, men mange (inkl meg) klikker der for å komme til hovedsiden. blæææ. for all del ikke gjør det. Endret 26. september 2004 av N* Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg mener klikkbar header er en fordel. Det er ikke noen visuelle endringer, men mange (inkl meg) klikker der for å komme til hovedsiden. blæææ. for all del ikke gjør det. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvorfor ikke? liker det ikke. har ikke noen logisk forklaring på det egentlig. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 argh @ crappy png som lager den linjen, det er bakgrunnsbildet på ul. Det er egentlig en myk skygge fra knappene, men det kom veldig, veldig dårlig frem nå. kontakt oss" i menyen flytter seg fortsatt litt opp. Kommer av at elementene ikke er riktig plassert iht. bakgrunnbildet i menyen. Skal rette det opp, en liten glipp der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 imponerende jobb PC! ikke noe å hakke ned på, bare positive ting; som f.eks. - kjekt med sånn "du er her"-ting - bra header!! - kule farger, de passer sammen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I og med at jeg muligens er en anelse sen, så er det eneste jeg har å si at jeg ikke likte den "Du er her"-greien i toppen. Skiller seg for mye ut. Ellers meget bra Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Siden er nå ute; http://roughnecks.no/index.php Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sweet. Den gule outer glowen slutter litt brått, hvilken farge var det før ? Syns den ble litt "gul".. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Siden er nå ute; http://roughnecks.no/index.php Teh ferdig resultat blei som det skulle (Y) Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Kommer ingen "du er her" på blimedlem edit: ikke mailform heller Endret 2. oktober 2004 av smoothie Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Kommer ingen "du er her" på blimedlem Takker for du sa fra, det hadde jeg rett og slett glemt. EDIT: Fikset begge. Endret 2. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dette kommer på forsiden: Warning: main(admin/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/demote0/dev.paradoxia.org/roughnecks/content/main.php on line 9 Warning: main(): Failed opening 'admin/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/demote0/dev.paradoxia.org/roughnecks/content/main.php on line 9 EDIT: bare glem det, var på den første linken bare.. kommer ikke sånn på den virkelige adressen! Endret 2. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå