Miniguru Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei Synes man får meget god pris på dette om man kjøper fra USA! [b]Hva sies om denne pakken:[/b] Panasonic Lumix FZ20 1GB 45X High speed SD minnekort (Transcend) High speed Multimedia / SD kortleser Digital Image Recovery Software (Ikke akkuratt det som teller noe men) Veske Ekstra CGA-s002A Li-Ion Batteri Mini stativ Microfiber klut Pris: 689,95 $ = 5208 (Inkl Mva) (Frakta her jeg ikke funnet ut av, så den vil dra opp litt, men ikke all verden, samt et fortollingsgebyr på ca 150,- Nok) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så er spørsmålet om denne butikken sender over havet..de billigste butikkene gjør som regel ikke dette. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 :!: Sender "Worldwide" utenom Indonesia og India eller hva det var Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Med dagens kurs er jo dette kamaraet utrolig billig i statene. Bruker www.pricewatch.com til å skjekke billigste netshop i usa og der fant eg den til 506$ som blir 3098kr med dagens herlige valutakurser. Vurderer å bestille denne og få en i usa til å sende den til meg privat. Forresten kordan er FZ20 i forhold til G6? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå