Laman Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en luftpistol og trenger hjelp til å velge. Jeg er villig til å betale det som er nødvendig for å få en luftpistol av god kvalitet, ikke noe av den billigste typen som ryker på en uke. Jeg har vert på XXL, men fant ikke noe særlig der. Vet noen om noen butikker som selger luftpistoler? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 http://www.flexiweb.no/html/products_2.asp...kr8dgt84ut46w94 Der er kanskje noe for deg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Vil helst ikke bestille fra nett. Har lyst til å dra til butikken og se litt. Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvor bor du da? Finnes sikkert en form for våpenbutikk der også? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Vil helst ikke bestille fra nett.Har lyst til å dra til butikken og se litt. Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 http://www.flexiweb.no/html/products_2.asp...kr8dgt84ut46w94 Der er kanskje noe for deg. Jeg blir helt tullete når jeg ser på sånne sider.. Gleder meg til jeg blir 18år Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Vil helst ikke bestille fra nett.Har lyst til å dra til butikken og se litt. Bor i Trondheim. Arh, så ikke at det stod der Men uansett, finnes sikkert en våpenbutikk der, eller en annen form for butikk som selger luftpistoler. Søk på gulesider etc Endret 25. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Army Shop i Fjordgata selger vist luftpistoler og sånt. Ellers har du en sånn butikk ved siden av Nova Kino Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Army Shop i Fjordgata selger vist luftpistoler og sånt. Ellers har du en sånn butikk ved siden av Nova Kino Hmm...Skal se nermere på det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 du kan kjøpe en av meg! det er ikke sikte på den men det er bare å fikse. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 du kan kjøpe en av meg! det er ikke sikte på den men det er bare å fikse. Er den i god stand? Bilde? Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hmm, det er litt lenge siden jeg har testa den. det er en ganske gammal en tror jeg. vet du om en webshop som selger så kansje jeg finner den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skal du ha kun pistol eller er gæver også vurdert? Ville ha kjøpt Shawdow1000 eller bedre. Har shadow1000 og den er den trykk i altså (305meter/sec). Skyter hull rett gjennom kabinett metall platen. Ganske treffsikker også med kikkertsikte. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 I Trondheim er det helt sikkert mange sportsbutikker. I sportsbutikker pleier dei å selge luftgevær eller pistoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå