Siesta Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har planer om å kjøpe: Hetter for Ram og Pci spor, UV blå Sunbeam Kald katode Basic Kit Sunbeam Kald Katode Sound Control Sunbeam Kald Katode, 20cm UV/Blacklight Sunbeam Kald Katode, 20cm Blå Kabelstrømper, Kit, UV/Grønn eller Rød (alt er fra microplex) Dette skal jeg da plasere inni et Lepont kabinett http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T3B Men det jeg lurer på er hvordan blandingen av UV katoder og blå katoder vil bli. Kom gjerne med forslag til hva jeg kan/bør gjøre. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det blir helt f***edårlig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Smekke big_mama på pungen Du burde heller ta to katoder av hvær farge. og to invertere. Det vil fungere ganske bra, men det går ikke med kun en katode. Endret 25. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 ops, jeg mente to katoder av hver, pluss to inverter. Men jeg glemte å skrive det opp. Hvordan vil de forskelige katodene påvirke hverandre? Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Etter det jeg har sett, så lyser de blå _MYE_ sterkere enn uv lysene. Jeg syns du burde ta én blå istedet så den ikke vil ta bort uv effekten kansje? Endret 25. september 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 med et veldig sterkt blått lys tror jeg man sansynligvis ikke vil se at de andre komponentene/strømpene lyser av uv. prøv og sett et selvlysende lykketroll under et sterkt lys......det lyser men det syntes ikke Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 En om jeg bytter ut de blå med to grønne eller røde, pluss at jeg bytter ut alle UV tingene til den samme fargen som jeg velger på de andre katodene? Eller lyser de andre fargene like sterkt. Har noen av dere noen andre forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Men det jeg lurer på er hvordan blandingen av UV katoder og blå katoder vil bli. Kom gjerne med forslag til hva jeg kan/bør gjøre. Dårlig idé å blande, enten tar du blått eller så tar du UV. Ved blanding vil det blå 'skygge' vekk 90% av effekten av UV.. Regn med 4 katoder for skikkelig fres i UV eller ta to blå katoder for blått.. Hvis ikke du har planer om å kjøre de separat da..enten blått.. eller UV.. Endret 25. september 2004 av Brakballe Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har 2 black light å 2 blå katoder. Hari kke prøvd de noe særlig enda, men kommer vel ikke til å kjøre med begge på. men jeg lurer på en ting, hvor har dere satt Sunbeam Kald Katode Sound Control ? og inverten? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ikke bruk uv å vanlig på en gang . den vanlige ødelegger litt for uv lyse så du mister en del av effekte. poenge er jo at d skal hvære litt mørkt i kabbiset så skal visse deler lyse opp av et uv lys. ikke at katoden skal lyse opp hele kabinettet. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 kjøpte 2 uv og 2 blå for ikke lenge sia. og blå total over gikk uv. så man så ikke at det var uv engang, vist man ikke så helt inpå lampen. så det trur æ ikke at du burde prøve. uv er ikke noe man burde blande me andre farger. det har æ erfart på den dårlige måten Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du kan jo bruke de 2 uv hele tiden og bruke soundcontrol på de blå, det kan vel gi en litt stilig effekt, bare pass på at det er lett å skru av den soundcontrollen, er irriterende i lengden Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Bare UV! og helst èn farge på div stæsj! stilrent og fint. EDIT: hei leif! Endret 29. september 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå