Gå til innhold

Defekt agp, p4c800

JuB

Anbefalte innlegg

Hei,

har fått meg VapoChill PE med asus p4c800 kort osv, når jeg hentet pakken var PSU falt ned. Eller de to øverste skruene manglet på PSU, så bakkanten av psu hadde falt ned på skjermkortet (msi fx5950vivo). Nå viser dette masse artifacts i oppstart og i windows..:(

Satt så i et radeon 7000 kort, dette fungerte fint i et par timer inntil jeg skulle test et spill. Da ble det masse artifacts med dette kortet også. Har prøvd å bytte drivere, øke volten litt. Men ingenting hjelper.

Tror dere agp porten er ødelagt?

Skal ned på posten å forklare saken, var også kommet en bulk på kassa + ødelagt catode. Ser får meg laange tider med venting å masing nå...:(

Edit: Radeon 7000 kortet ser ut til å fungere fint i windows.

Endret av JuBaLoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var nede på posten igår, men måtta ha med meg PC + emballasje. En kamerat som jobba i posten der skal være med ned, han er vel egentlig en av dem som har mest peiling der nede, alle andre er fjerne..:p

Menmen, tror jeg må kjøpe meg et "vente" skjermkort da, men synes det var rart at radeon kort også viste artifacts...

Lenke til kommentar
Kjøpte meg et fx5200 kort igår, dette funker uten artifacts. Så det er nok bare mine skjermkort som er dårlige..;)

Inludert FX5200...men det funker som billig nødløsning...

Uansett, trist hvis hovedkortet ditt skulle være knertet. Men i uhellet kan det være muligheter; et agp-løst kort er nemlig helt fint til server...og alle bør ha en server...

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...