Gå til innhold

Imponerende høyt medlemstall på HW!

RAM

Anbefalte innlegg

Når jeg skriver dette, er det allerede 52 186 registrerte medlemmer på HW forumet!

Jeg må si at dette er ganske imponerende, med tanke på at det ikke er mer enn ca. 4,5 millioner innbyggere i Norge. Og det er jo også mange som ikke har internett- tilgang eller ikke bruker internett. (Ja, jeg kjenner fortsatt mange som ikke har internett. :p )

Så med andre ord er det en stor prosent av alle som har internett- tilgang i Norge som har registrert seg på HW!
Lurer på hvordan så mange har funnet frem til samme forum? :hmm:

Så dette er uten tvil det mest aktive forumet på norsk. :!:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå er jo faktisk dette forumet flere sammenslåtte forumer på en måte, ikke bare forum for nerder. eller som noen andre sikkert mener: ikke bare for bil entusiaster, eller: ikke bare for mobilfjortisser osv...

Og søpell for vi som ikke har bedre og gjøre :cool:

Lenke til kommentar
Og det er jo også mange som ikke har internett- tilgang eller ikke bruker internett. (Ja, jeg kjenner fortsatt mange som ikke har internett.  :p )

Mener å ha lest eller hørt at det er omtrent 2 millioner mennesker i norge som har internett i hjemmet...

edit: ja, nesten 60 prosent av landets husstander har innlagt internett. riktig nok har bare litt over 20% bredbånd, men dette var i 2003...

(bare hvis noen lurte...)

Endret av andesam
Lenke til kommentar
nå er jo faktisk dette forumet flere sammenslåtte forumer på en måte, ikke bare forum for nerder. eller som noen andre sikkert mener: ikke bare for bil entusiaster, eller: ikke bare for mobilfjortisser osv...

Og søpell for vi som ikke har bedre og gjøre :cool:

off-topic er jo til for å blande all møkka i en og samme suppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...