FuzzFuet Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hvist jeg skal skifte harddisken på Amilo A1630, fra en 4200 til en 7200. Hvor mye vil det koste og hvor vanskelig er det å skifte en harddisk på en berbar? Er det komplisert å skifte harddisk, eller er det like lett som på en Stasjoner pc? Endret 25. september 2004 av LockNess Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg opplevde det som lettere på min maskin, en dell Latitude C800. Prisen for byttet avhenger jo hovedsaklig av prisen på disken du velger, for øyeblikket mener jeg det kun er Hitatchis disker som er på 7200rpm. Beste pris finner du på prisguide.hardware.no Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hvist jeg skal skifte harddisken på Amilo A1630, fra en 4200 til en 7200. Hvor mye vil det koste og hvor vanskelig er det å skifte en harddisk på en berbar? Er det komplisert å skifte harddisk, eller er det like lett som på en Stasjoner pc? Det er totalt unødvendig å starte en ny tråd for hvert spørsmål du har om den maskinen, du har startet en allerede og bruk den til alle typer spørsmål angående maskinen. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=316854 Endret 24. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er ganske lett å skifte harddisk. En skrue for å få ut harddiskholderen, og 2 eller 4 skruer for å få harddisken ut av holderen. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvist jeg skal skifte harddisken på Amilo A1630, fra en 4200 til en 7200. Hvor mye vil det koste og hvor vanskelig er det å skifte en harddisk på en berbar? Er det komplisert å skifte harddisk, eller er det like lett som på en Stasjoner pc? Det er totalt unødvendig å starte en ny tråd for hvert spørsmål du har om den maskinen, du har startet en allerede og bruk den til alle typer spørsmål angående maskinen. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=316854 Denne tråden ble startet for en måned siden da!! Og ingen har svart på den før nå. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den ble starta av deg for to dager siden og jeg svarte deg i går. En måned siden liksom.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den ble starta av deg for to dager siden og jeg svarte deg i går. En måned siden liksom.. Leser vi på den første posten så står det faktisk: Skrevet: 25/09/2004 : 13:26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå