genetex Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 kompisene mine sier att når tempraturen på cpu er på -10 eller mer så blir den(og andre komponenter) ødelagt og knekker, hva er då vapochill for?kan noen hjelpe meg med å bevise til kompissene mine att di tar feil?tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 bare tull og tøys Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her er bevis i massevis, thg`s 5ghz prosjekt med nitrogenkjøling ned til -196*C bare last ned videon og vis den til kompisene dine Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her er bevis i massevis, thg`s 5ghz prosjekt med nitrogenkjøling ned til -196*C bare last ned videon og vis den til kompisene dine Hvor laster man ned den videoen på den sida? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Hvis ikke linken oppfor overbeviste får du heller spør igjen med et bedre emnefelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg