baRs Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Så å si hver gang jeg navigerer meg rundt på den eksterne harddisken min (ny) kommer denne opp: Hvorfor skjer dette på den eksterne og ikke på raptoren? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Forskjellen er jo at du har en driver for den eksterne disken (USB eller FireWire). Og da er det nok en bug i denne driveren. Se om det finnes en nyere driver å få tak i, sjekk hjemmesiden til produsenten av disken. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 har fått ¨åpas mye bugs og dritt i explorer nå at jeg har gått over til opera... funker fett det.. Lenke til kommentar
agony Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Alså, du brukte ikke IE til å se rundt på den eksterne disken med? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 moi.. der bruker jeg windows commander Lenke til kommentar
baRs Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jeg sa jo win explorer, ikke internet explorer. Saken er at jeg klarer å browse i den eksterne en del, men etter en viss stund eller browsing i spess mapper får jeg feilen.. Takk for svar folkens Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Har samme problem, gjelder mapper med video i (har en med diverse clip jeg har funnet på nett, og en med simpsons episoder). Om jeg navigerer meg inn dit vil jeg få akkurat samme feilmelding som deg. Noen som har peiling på hva det kan være? Edit: Dette er rett etter installering av SP2, så jeg renger med det er problemet. Endret 26. september 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har sett mange innlegg på forumet fra folk med samme problem. Tror årsaken hos de fleste var at de hadde .avi-filer i en mappe. Win Explorer har visst store problemer med disse Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Er .avi filer i mitt tilfelle ja. Hadde noe problemer med dette før, økt ressurs bruk fra explorer når jeg var i en mappe med mye .avi, men nå kræsjer den skikkelig. Må vel bare vente på enda en bugfix fra Microsoft da. Endret 26. september 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er .avi filer i mitt tilfelle ja. Hadde noe problemer med dette før, økt ressurs bruk fra explorer når jeg var i en mappe med mye .avi, men nå kræsjer den skikkelig. Må vel bare vente på enda en bugfix fra Microsoft da. Rart de ikke har gjort det forlengst - eller lagt ved en fix i SP2. Problemet har jo vært kjent i uminnelige tider Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er .avi filer i mitt tilfelle ja. Hadde noe problemer med dette før, økt ressurs bruk fra explorer når jeg var i en mappe med mye .avi, men nå kræsjer den skikkelig. Må vel bare vente på enda en bugfix fra Microsoft da. Rart de ikke har gjort det forlengst - eller lagt ved en fix i SP2. Problemet har jo vært kjent i uminnelige tider Ikke bare har de ikke gjort noe, de har prestert å gjøre det værre. Snodig. Jaja, får bare unngå å se på simpsons inntil det blir fikset da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå