Gå til innhold

Irriterende win explorer feil!

baRs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problem, gjelder mapper med video i (har en med diverse clip jeg har funnet på nett, og en med simpsons episoder). Om jeg navigerer meg inn dit vil jeg få akkurat samme feilmelding som deg. Noen som har peiling på hva det kan være?

Edit: Dette er rett etter installering av SP2, så jeg renger med det er problemet.

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar
Er .avi filer i mitt tilfelle ja. Hadde noe problemer med dette før, økt ressurs bruk fra explorer når jeg var i en mappe med mye .avi, men nå kræsjer den skikkelig. Må vel bare vente på enda en bugfix fra Microsoft da.

Rart de ikke har gjort det forlengst - eller lagt ved en fix i SP2. Problemet har jo vært kjent i uminnelige tider

Lenke til kommentar
Er .avi filer i mitt tilfelle ja. Hadde noe problemer med dette før, økt ressurs bruk fra explorer når jeg var i en mappe med mye .avi, men nå kræsjer den skikkelig. Må vel bare vente på enda en bugfix fra Microsoft da.

Rart de ikke har gjort det forlengst - eller lagt ved en fix i SP2. Problemet har jo vært kjent i uminnelige tider

Ikke bare har de ikke gjort noe, de har prestert å gjøre det værre. Snodig. Jaja, får bare unngå å se på simpsons inntil det blir fikset da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...