Debauchery Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bestilte meg et par saker fra 3dfxcool.no forrige helg, og fikk sakene i går. Jeg hadde blant annet bestilt 2 varmespredere til RAM, i typen "platinum". Disse koster 80,- pr stk. Men selv om de fakturerte meg for disse to, sendte de den litt dyrere versjonen "Golden", som koster 95 kr. De hadde de jeg egentlig bestilte på lager, men allikevel sendte de meg den dyrere typen. Synes at dette var bra gjort av dem Men så til hvorfor jeg bestilte platinum: jeg syntes de så bedre ut, ikke fordi de var billigere Uhell i hellet kanskje Og i tillegg lå det en oppbrukt kulepenn i bunnen av esken, som jeg i ble skjenket helt gratis Så jeg tror jeg sier "Go 3dfxcool" Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 3dfxcool har lagt feil til meg også, men til deres fordel, sjekk hva dere får Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Vet ikke om de la feil oppi, eller om de bare skulle være greie. Men nå har jeg reklamert på TwinMos-brikkene som jeg skulle bruke dem på, så jeg har ikke bruk for dem allikevel. Hva kulepennen angår, regner jeg med at de rett og slett mistet den oppi. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Så lenge de legger feil til min fordel gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Nei, men jeg ville jo egentlig ikke ha de jeg fikk. Jeg ville ha de jeg bestilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå