Gå til innhold

Morsomste musikkvideo ?

Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allt av black-metal videoer er jævlig morsommt :p

var det usæriøst eller ment som ironi eller noe sånt??? *trøtt etter klassetur*

jeg synes det er morsomt, fordi folka som regel ser så jævla wannabe-skummle ut :)

Hehe.. Black metal er morsomt bare det :p

Lenke til kommentar
Allt av black-metal videoer er jævlig morsommt :p

var det usæriøst eller ment som ironi eller noe sånt??? *trøtt etter klassetur*

jeg synes det er morsomt, fordi folka som regel ser så jævla wannabe-skummle ut :)

Hehe.. Black metal er morsomt bare det :p

Like morsomt som "thuh life". Finnes like mange vanlige musikk videoer som er minst like latterlige som black metal videoer vis dere vil si det saann!

Lenke til kommentar
Finnes like mange vanlige musikk videoer som er minst like latterlige som black metal videoer vis dere vil si det saann!

...men ikke prosentvis.

Jeg må si at jeg ikke klarer å gjøre noe annet enn å le når noen tror de er skumle bare fordi de kan spille Emoll. Spesielt hvis de er innehaver av den alltid like bra alderen 14 år.

Lenke til kommentar

Greit nevn 5 eksemplarer paa noen ganske "teite" black metal musikk videoer. Det er ikke saa veldig mange av de heller. Greit, en musikk video der hvor et hus er fylt med med drita fjortisser og bande/artisten synger og staar paa, hvorfor skal det vere saa mye kulere en, tja for og ta immortal sin Grim and frostbitten kingdoms hvor de staar og spiller paa en isbre. Syntes begge tingene er ganske teite. Bare for og ta et eksempel, endel folk vil nok si den forste tingen er kulere fordi de anser det som mere normalt og gjore. :)

Syntes bm sjangern er et mye raere og mer stemnings fult opplegg live. Mange vil se det som teit men det er jo endel av det image de har.

Lenke til kommentar
Finnes like mange vanlige musikk videoer som er minst like latterlige som black metal videoer vis dere vil si det saann!

...men ikke prosentvis.

Jeg må si at jeg ikke klarer å gjøre noe annet enn å le når noen tror de er skumle bare fordi de kan spille Emoll. Spesielt hvis de er innehaver av den alltid like bra alderen 14 år.

haha.. så sant så sant :)

Endret av STrat2k
Lenke til kommentar

Skjonner at det er endel som syntes det er teit, men det er jo en del av det image de har da, hadde bare blitt teit vis de hadde stilt opp med helt vanlige klaer, hadde jo ikke faatt folesen av det hadde vert black metal, la oss ta Kiss som et eks, de er vell ganske hoyrespektert hos endel folk.

Lenke til kommentar

Black metal sjangeren skal være skummel og mystisk. Hvis ikke så mister det en del av konseptet. Jeg synes ikke at black metal musikkvideone er latterlige (klart det finnes noen untak.)

...men ikke prosentvis.

Din mening.

Såklart, de som ikke hører på black metal og/eller hater det, synes at black metal videone er latterlige. Og de som ikke takler og høre på Rap/pop osv(f.eks meg) synes det er latterlig. Det finnes mange flere "band" i andre sjangre en i black metal. Så du kan ikke komme med prosent her, nei.

Ja, veldig rotete forklart, men håper noen forstod hva jeg mente

:)

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...