RolfOve Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg sliter med en ulyd i headsettet/høytalere når det er tilkoblet pcen og selv når lyden er av. Det er en slags brummelyd, lik den som du får når høytalere blir påvirket av mobiler. Ikke nok med det, men når jeg flytter på vinduer eller gjør noe på pcen blir denne lyden forsterket. Utrolig irriterende. Jeg har hatt teorier om at dette skyldes støy fra noen komponenter. Derfor har jeg slått av kabinettviften som står ikke så langt unna utgangen, kontrollert om noen kabler ligger intill det integrerte lydkortet osv. Noen som har en ide? Lyden holder på å gå meg på nervene... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 høres ut som en jordingsfeil (hvis du ser bort i fra at den blir forsterket når du flytter vinduer)... jeg får det problemet hvis jeg kobler pcen til tven, og kabeltv er koblet i.. hvis jeg kobler ut kabel tv går det bra.. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Hvordan fikser jeg en jordingsfeil? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Prøv dette; Slå av (mute) alle innganger til lydkortet i Windows-mikseren. Det kan være CD-spilleren, mikrofonen, AUX-inngangen, MIDI, o.l. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Dette har jeg prøvd, men jeg får fremdeles en ulyd. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg hadde samme problemet når jeg hadde kobla i lydtingen på min Musketeer. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Kanskje jeg bør ta kontakt med komplett? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hva kan jeg teste før jeg sender det tilbake? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Min Shuttle SB61G2 kommer det rare lyder ut fra alle lydutgangene også. Akkurat som den blir forstyrra hele tida, tenkte jeg skulle prøve med en støy"fjerner" fra biltema. Sånn jeg har i bilen Prøvd å mute alt, uten hell og det er sinnsykt irriterans så lenge det ikke er annen lyd. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Da sendes den på mandag, med mindre noen har noen tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå