pronoob Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 ] playdemo cheetr Playing demo from cheetr.dem. ERROR: couldn't open. Det skjer til meg og Den heter cheeetr.dem (med 3 E'er) og ikke cheetr.dem som dere to har skrevet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Endret 25. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den kunne ikke åpne de_wegas.wad? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den kunne ikke åpne de_wegas.wad? Sånn skjedde meg meg og. Last den ned her Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 play.csplanet.no:27016 så ser dere garantert en cheater iløpet av 30min. Her har pain og jeg busta nok cheatere ja. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 OK, det er den verste cheatern jeg har sett i mitt liv. Er greit at du kan klare noen headshots med AWPn men det er grenser der og, før eller siden blir du drept, noe som er naturlig i CS (og ellers i livet) Er det bare meg eller lukter jeg den ufyselige lukten av en aimbot Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor legges de_wegas.wad? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hehe. sorry for at jeg banna deg, spilte 1 vs 1 mot en fyr.. sv_password "ettellerannet" I stedet for å banne? Njaal Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ' date='27/09/2004 : 05:18'] hehe. sorry for at jeg banna deg, spilte 1 vs 1 mot en fyr.. sv_password "ettellerannet" I stedet for å banne? Njaal nei, det er så slitsomt å gi ut pass til alle som skal inn på serveren, banner heller de jeg ikke vil ha der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk så populær du hadde blitt om du i ein fotballkamp plutseleg tok opp fotballen med hendene og kasta den i mål (no offence til han norske keeperen som gjorde det)...nei...juksere er det værst som finnest. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk så populær du hadde blitt om du i ein fotballkamp plutseleg tok opp fotballen med hendene og kasta den i mål (no offence til han norske keeperen som gjorde det)...nei...juksere er det værst som finnest. hehe, det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tenk så populær du hadde blitt om du i ein fotballkamp plutseleg tok opp fotballen med hendene og kasta den i mål (no offence til han norske keeperen som gjorde det)...nei...juksere er det værst som finnest. hehe, det hadde vært noe det Hehe, hadde du gjort et slikt jukse tak i brasil hadde du blitt skutt Var det ikke der en Fotball spiller ble skutt pga selvmål? Er ikke inne på fotball så om det ikke er rett har jeg dreti på drage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå