EspenDL Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei! Jeg skulle ta av kjølleribben til en AMD 64 bit CPU. Før du løfter den av må du jo vri kjølleribben frem og tilbake pga at det er så stor overflate med pasta på prosessoren. Jeg løftet den for mye opp og greide utrolig nok å "rive" ut cpu-en fra soketen på HK. Soket låsen stod på og jeg ser CPU-en henge fast i ribba. Jeg personlig tror det gikk bra da alle pinene er der :relieved: Kan noe ha godt galt. Får ikke testet prosessoren før jeg får et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan noe ha godt galt. Får ikke testet prosessoren før jeg får et nytt hovedkort. Det er ikke godt å si om det har gått noe galt, men dersom du ikke ser noen fysiske skader (bøyde pinner etc.), så har det nok gått bra. Har selv gjort dette et par ganger med P4 uten at det gikk galt. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Ingen fysiske skader nei, heldigvis. Var litt redd iom at jeg har brukt en god del penger på ny maskin + jeg skal ta turen til warpzone i år (Stavangers største LAN-Party). Som starter i høstferien. Lenke til kommentar
lagwagon2 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg gjorde den samme feilen, heldig vis overlevde min AMD64 og da gjør sikkert din også det! Lenke til kommentar
Templar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 skjedd for meg og. Overflaten til heatspreaderen er så stor så hvis du har vert litt for rimelig med kjølepasta da sitter CPUen gott på kjøleribben. Sikkert ingenting i veien, bare rett opp pinnene hvis du trenger. Jeg snur altid rolig tar kjøleribben av til siden nå til å ungå dette her. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå