Eurofighter Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Når eg legg ned ned eit program eller tar det opp kjem det ein rar tutelyd frå høgtalarane??? Kva kan dette vere? Eg høyrer berre dette om eg skrur dei på fullt med det er sjukt irriterande å vite at noke ikkje er i orden...! Og når eg bevegar musa kjeme det ein bisarr "scratche" lyd frå høgtalarane?.. Igjen dette skjer berre når eg har høgtalarane på fullt... Eg installerte Wavelab 5.0 for nokre dagar sidan... kan dette vere årsaka? Digg om noken hadde råd Endret 25. september 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
consilium Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Slå av (mute) alle innganger til lydkortet i Windows-mikseren. Det kan være CD-spilleren, mikrofonen, AUX-inngangen, MIDI, o.l. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hadde lignende problem på mitt crappy integrerte lydkort, da var det cd spillle'n på miksebordet som va plagen.. muta denne så ble alt fint og stille igjen! forresten, du burde redigere innlegget ditt og endre overskriften før en sint moderator kommer og stenger tråden din. de er ikke så glad i store bokstaver. du finner edit knappen oppe til høyre på innlegget ditt. ellers får du være velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Eurofighter Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Har muta/dempa (om det er det samme ) alle kanalane men likevel er den der Ka skjer? er det lydkortet som tek kvelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå