Silent_Bob Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jepp jepp. jeg har zalman cpu-kjøler (meget stille), zalman vifteløs vga-kjøler, en meget stille cpu også skal jeg skaffe meg vifteløs kjøler til hk'et. men det er en ting som irriterer meg. jeg kjøpte en papst vifte som vistnok skulle være på 19 db. virker ikke helt som det stemmer... når jeg går på bios så ser jeg at den er der. aux1 eller noe. kan ikke stille volen lengere ned (stod på 8v når jeg fikk den, og det er det laveste), så jeg tenkte jeg kunne teste speedfan, men den finner ikke noen vifter! finner bare hd'en min.... så hvis noen har en løsning på det her, post den her! bare jeg får den vifta til å gå litt saktere.... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FANMATE1 Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 hvorfor tenkte jeg ikke på det? jeg har jo en slik på min cpukjøler allerede... hmm, håper de selger de på digital impuls eller komplett butikken Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 um...når jeg tenker på det, er det ikke en annen mulighet? som et program eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå