bergangster Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Blir denne skjermen fortsatt betraktet som en "best buy"-skjerm innenfor 19" LCD? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Av de vi har testet er dette en av de beste ja. Det kan ogå lønne seg å se på LaCie PhotonVision 19" Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den er da vitterlig i en helt annen prisklasse... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Joda, men det er alltig koselig med alternativer Lenke til kommentar
goose Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei, Jeg vurdere å kjøpe denne skjermen men lurer på en ting. Tideligere brukte jeg Samsung 710T skjermer og det som var vanvittig irriterende med denne skjermen er fargeforskjeller jeg får i Windows kontra Photoshop og CorelDraw 12. Der denne BenQ skjermen like sær som Samsung sin? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har ikke BenQ litt kjipe pixelgarantier i forhold til f.eks. Viewsonic? BUMP IT UP! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Litt gammel tråd, men har et relevant spørsmål: Har nå kjøpt meg denne skjermen, og lurer selvfølgelig på hva denne i-knappen er til, og om denne auto-kalibreringa som følger med på CDen fungerer? (leste nettopp testen) I tillegg har jeg hørt om software som fint kan justere bildet/fargene bra, dette være seg PowerStrip. Noen som har erfaring med dette programmet, eller lignende for å få justert bildet og fargene slik man vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå