garfunk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvor lenge tror dere dette kortet holder i antall år? Kortet Skal ha nytt skjermkort snart så trenger råd. Blir ikke så veldig mye FPS spill. Half life 2 og sånn kanskje. Mest RTS spill. Rome: Total war tror jeg og det nye lotr spillet, battle for middle earth. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kommer an på deg, men er du ikke for kresen bør det nok kunne holde i 2 år. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 2 år? ikke mer? Når jeg nå kjøper skjermkort så blir det nok en god del år før jeg bytter. I så fall tror jeg det blir et x800 pro vivo kort.. kanskje dette? Her Burde i hvert fall holde en god stund Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det kortet der burde holden en stund. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Vel et kort med 256MB vil nok holde lenger enn et med "bare" 128MB, men uansett kommer det an på bruken. Skal du bare spille HL 2 holder nok begge så lenge du har pc, men du vil vel kjøpe noen av de nye spillene når de også kommer. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Ja jeg kommer til å kjøpe nyere spill når det kommer også selvfølgelig hehe... Gleder meg mest til jeg får tak i Rome: total war. Så tror nok det blir det kortet. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvor lenge tror dere dette kortet holder i antall år? Kortet Skal ha nytt skjermkort snart så trenger råd. Blir ikke så veldig mye FPS spill. Half life 2 og sånn kanskje. Mest RTS spill. Rome: Total war tror jeg og det nye lotr spillet, battle for middle earth. Skal du ha ett kort som er noen lunde brukbart om 3-4 år så burde du kjøpe markedets beste kort... Dvs. X800XT eller 6800Ultra... Selv de kortene skal få slite med spillene i 2006-08... Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Har ikke råd til de kortene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå