Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge? Jamo E670/X870?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok.. Så på E670 Igår, og syns de var ganske lave høytalere! Skal ha Soruound Pakke jeg også.. Med E670 kostet det til sammen 6-7000 kr.. Det JEG betaler da.. Det er med Forsterker, Bakhøytalere, Front høytalere og Sub.. Jeg vet ærlig talt ikke hvilken av de jeg vil ha.. Jeg syns X870 er stillig, men ser litt for "HI-Tech" ut..

Lenke til kommentar

Tror jeg har hørt E670, og de spilte ganske godt. Ja, de er lave, og det er bare 2x 6,5" men de spiller bra for det og med en sub for å ta seg av de litt dypere frekvensene tror jeg det blir bra!

Men ville allikevel gått for X-Serien. Syns de er tøffe (kanskje litt for "hi-tech som du sier...).

Men hvis du vil ha fine høytalere som spiller skikkelig bra, hvorfor ikke sjekke ut noen av de andre seriene til jamo? Selv har jeg D590 og er strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
D590 har vi allerede noen i Huset.. Og det blir heller ikke disse siden de koster 13.000 for høytaleren!

Edit: Tror jeg går for E670.. Siden jeg får alt såpass Billig! Med Sub trøkker det vel ganske bra også!

D590 koster da ikke 13.000kr høytaleren!

De hadde veil. pris på 12.000kr PARET for noen år tilbake, men nå er de på vei ut elns, så de ligger på 6000,- paret :)

Men tror du blir fornøyd med det oppsettet. E670 spiller klart og fint, så tar subben seg av bassen :)

BTW, hvilken sub er det?

Lenke til kommentar
D590 har vi allerede noen i Huset.. Og det blir heller ikke disse siden de koster 13.000 for høytaleren!

Edit: Tror jeg går for E670.. Siden jeg får alt såpass Billig! Med Sub trøkker det vel ganske bra også!

De hadde veil. pris på 12.000kr PARET for noen år tilbake, men nå er de på vei ut elns, så de ligger på 6000,- paret :)

Men tror du blir fornøyd med det oppsettet. E670 spiller klart og fint, så tar subben seg av bassen :)

BTW, hvilken sub er det?

Hehe, høres nesten ut som om fyren kan få Jamo billigst ved å ta seg en tur innom oslo hifisenter :ohmy:

Lenke til kommentar

BTW, hvilken sub er det?

d590 finnes desverre ikke lenger. Det var grunnen til at de ble solgt til 6999,-

Husk at veil. utsalgspris i danmark var. 16600,- per par når de var nye....

Vanvittige høyttalere til 6999,- Jeg har hatt dem lenge, og kjøpte de til intro. tilbud til 9999,- 1 mnd. senere gikk de opp til 12999,- hvor jeg kjøpte de.

Tilbake til X870. Jeg var veldig skuffet over den høyttaleren sist jeg hørte den. Den låter som en skikkelig Cerwin sak (på godt og vondt).... Mye hylende diskant og et drønn i bånn....

Hvis du ikke skal spille høyest til enhver tid, ville jeg nok heller sett på e670, og komplett 5.1 system i den serien.

Jamo har gode høyttalere, og jeg er veldig fornøyd med mitt 6.1 oppsett:

*Jamo D590 front

*Jamo D5Cen senter

*Jamo D5Sur Bi-polare bakhøyttalere

*Jamo E8Cen.2 Senterhøyttaler bak.

*PSB Platinum Sub

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
Ja, snakket med Pappa, og det blir E670.. Veldig mye fordi X870 ser altfor "hi-tech" ut, og du må liksom bytte de ut etter 5 år fordi de er gått ut av moten.. hehe.

Ingenting går ut av mote.....

D590 ser ut som B&O fra 70-åra.

AT d590 Ser ut som de er fra 70 åra er jeg ikke enig i.. Har de faktisk rett bak meg, og syns de ser ganske bra ut..

Lenke til kommentar
Ja, snakket med Pappa, og det blir E670.. Veldig mye fordi X870 ser altfor "hi-tech" ut, og du må liksom bytte de ut etter 5 år fordi de er gått ut av moten.. hehe.

Ingenting går ut av mote.....

D590 ser ut som B&O fra 70-åra.

AT d590 Ser ut som de er fra 70 åra er jeg ikke enig i.. Har de faktisk rett bak meg, og syns de ser ganske bra ut..

Har du sett b&o fra 70/80-åra?

Det er ialle det jeg tenker når jeg ser på mine d590.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...