agvg Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Siden den 15.07.04 frem til dags dato har Telenor byggd ut 139 sentraler, totalt er det bygget ut 1167 sentraler og 338 står på utbyggingslisten noe som gir 1505 utbyggde og planlagt utbyggde sentraler. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hm, nå venter jeg bare på at hastigheten også kan bli litt billigere. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 du får jo med så mye rart så det blir vel ikke billigere med det første Lenke til kommentar
slettern Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 kanskje bra tempo ja, men jeg bestilte ADSL for en måned siden og enda har jeg ikke hørt noe fra dem. så viste det seg at de ikke har registrert bestillingen! enda en grunn til at jeg HATER TELENOR! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 du får jo med så mye rart så det blir vel ikke billigere med det første Jepp, men skulle heller hatt mer hastighet enn det derre icanal tullet, bruker det ikke, men sikkerhetspakka er jo bra da. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 du får jo med så mye rart så det blir vel ikke billigere med det første Prisene bestemmes jo av Telenor Networks, men disse prisene er jo til vurdering hos post og teletilsynet og kan komme til og bli regulert. Online, Bluecom m.f må jo leve av smulene mellom linjeleie og utsalgspris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå