Morten4 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har en dimension 8400 Dell maskin. På spesifikasjonene her:http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx?c=no&id=dimen&l=no&s=dhs&~product=desktops står det at jeg kan kun gå opp til et kort som er: Opptil et 128 MB PCI-EXpress ATI RadeonTM X800 XT-grafikkort. Betyr det at selv om et kort er PCI express 16x er det ikke sikkert at min maskin vil kunne bruke det? Håper på svar Hilsen Morten. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det menes vel at du kan få velge å oppgradere til det kortet når du kjøper maskinen Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tror nok du kan bytte til et hvilket som helst kort, bare det at hvis du skal ha skjermkort hos Dell er det det høyeste du kan gå. Finnes andre her på forumet som har dell pcer men som fint har kunnet bytte VPU Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Finnes det forresten en 128MB versjon av X800XT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå