Kjobben Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Når jeg har spilt en stund på et spill, klikkr spillet og det kommer fram et vindu der det står noe om VPU Recover. Hva er det for noe? Hvordan fikser jeg det slik at jeg kan spille? Jeg har: Radeon 9800 pro, 128mb Asus ps4800 hovedkort Intel celeron, 1,8 gh Håpr dere kan svare hilsen desperat spillegal gutt. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tar jeg ikke feil er dette ett "fail-safe" system som slår inn dersom VPUen(visual processing unit, dvs prosessoren på skjermkortet) av en eller annen grunn henger seg eller blir ustabil. Selv har jeg kun opplevd det når jeg har klokket for mye Men regner med at dersom vifta ryker eller skjermkortet av en eller annen grunn ikke får nok kjøling vil det også skje. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Har du overklokket? Det er en feilmelding som kommer hvis gpuen slutter å komunisere med resten av systemet, og det VPU recover gjør er å sette klokkehastigheten ned til standard (?), men har du fks byttet bios så vil den bare sette den ned til hastigheten som biosen, som da kanskje er mer klokket enn kortet greier. edit: Var litt sein Endret 25. september 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 nei, jeg har ikke overklokket! Jeg har en vga kjøler som står på for fult! Lenke til kommentar
Vims Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 nei, jeg har ikke overklokket! Jeg har en vga kjøler som står på for fult! Det samme skjer hos meg også,R9200. Det er vel mange grunner til at det skjer,hos meg kan det skje når det"skjer"mye i spillet(wc).Hos meg er det ikke varmt og jeg har ikke klokket.Problemet er sjelden,takk skaperen for det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 skjermkortet går tomt for minne? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg får den meldinga når skjermkortet blir for varmt.. Har puttet i kabinettvifter nå, og har får ikke feilen lenger.. så ville værtfall sjekket temp Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Det kan være det du sier der ja, for jeg har hatt på pcen ganske lenge ja! ok, takk for rådenen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå