muffe Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har en Sony Ericsson T630 mobil. Sitter nå på hytta med en bærbar PC med IR port og er koplet opp til internett med start.no, på tlf nr. 21405060. Problemet er at hastigheten er 9,6 kbps, og det er svindyrt. Hvordan kan jeg kople meg opp til internett med en høyere hastighet enn 9,6 kbps, uten at det blir svindyrt? Er det mulig å bruke f.eks. GPRS? Har telenor mobil pluss, hvis det spiller noen rolle.... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ville umiddlebart skiftet til Telenors oppringertjeneste i hvertfall. Da ringer du et mobilnummer som er utrolig mye billigere enn Start.no's nummer. Hastigheten vil ikke bli høyere enn 9.6 Kbps til tross for at telefonen støtter langt høyere hastigheter. Ønsker du hastigheter utover dette må du abonnere på Telenor Mobil Data (tror jeg tjenesten heter). Koster ikke mange kronene i måneden, men. Du finner oppringningsnummeret til Telenor Mobil Internett + annen info på http://www.telenormobil.no. Lenke til kommentar
agony Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gprs er tingen, da betaler du for antall mb, hastigheten er ok også. Mener du kan sende gprs til 1999 eller noe for å få oppsettet om du ikke har det. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 GPRS oppkobling - SE Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Takker. Sitter nå på hytta og surfer med GPRS. Var egentlig ganske enkelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå