TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hvis du har bestilt AMD 64 på en 478 sokkel så må du angre så for du bare kan.. Du må nemlig bestille en shuttle med prosessorsokkel 754 for å kunne plassere den CPU'en i din shuttle i det hele tatt... Dette grunnet at AMD (sokkel 754) og Intel (sokkel 478) er konkurrenter osv.! Ett tips: ANGRE! NÅ! Hvilken skjerm skal bruke til oppsettet ditt Tharenz? Ser konge ut.. Jeg har tenkt å kjøpe meg en: Samsung 24" LCD Syncmaster 243T TCO03 Skjerm Den har en pris på ca.25.000kr... Litt mye cash.... Så jeg håper jeg får en del igjen for pengene:D Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvis du har bestilt AMD 64 på en 478 sokkel så må du angre så for du bare kan.. Du må nemlig bestille en shuttle med prosessorsokkel 754 for å kunne plassere den CPU'en i din shuttle i det hele tatt... Dette grunnet at AMD (sokkel 754) og Intel (sokkel 478) er konkurrenter osv.! Ett tips: ANGRE! NÅ! Hvilken skjerm skal bruke til oppsettet ditt Tharenz? Ser konge ut.. Jeg har tenkt å kjøpe meg en: Samsung 24" LCD Syncmaster 243T TCO03 Skjerm Den har en pris på ca.25.000kr... Litt mye cash.... Så jeg håper jeg får en del igjen for pengene:D 25k for en skjerm Det var da ekstremt med penger(da kan man heller kjøpe en prosjektor å koble den opp til ) Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eg angerer i alle fall på at eg kjøpte min Shuttle boks. Den bråker som eit uvær. Og då har eg kobla på ekstern strømforsyning, og laga hull i sida på boksen for å blåse ut luft. Anbefaler ingen å kjøpe Shuttle dersom de skal ha ekstra grafikkort i boksen Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eller for å svare på spørsmålet til trådstiller. Ja, viss du kjøper noken psyko høgtalere som kan overdøve pcen Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Du tenger jo ikke å kjøre den 120mm viften som er i Shuttle pcen på full faen da... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den er temperaturstyrt. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Anbefaler ingen å kjøpe Shuttle dersom de skal ha ekstra grafikkort i boksen å? pga. psu? Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Har en prosjektor... men jeg vil ha en fetttt skjerm på rommet mitt.. Liker å se på DVD filmer på stor skjerm.. Funker dårlig med prosjektor midt på dagen.. sola ødelegger alt Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 På grunn av at det blir for mange komponentar på for liten plass som utvikler varme. Har sjølv Radeon 9700 pro som ikkje er ekstremt i så måte. Men det blir likevel for mykje varme. Strømmessig går det fint. Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Kjøp deg samme grafikk kort som meg... det gjør det faktisk kaldere i kabet.... et - : rammen får syk temp.. Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Er det det mulighet for å få Zalemans vann kjøling til å passe på sokket 939??? selv om den ikke støtter det? Noe form for kitt??? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMRESERATOR1 Endret 28. september 2004 av TharenZ Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjøp deg samme grafikk kort som meg... det gjør det faktisk kaldere i kabet.... Det har eg vanskelig for å tru på. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det jeg ikke skjønner er klagingen over bråket. Min lager lite støy. Har den på bordet, ca. 50cm fra meg.. Det fulgte med en silentX psu(250W) da jeg kjøpte SB75G2-maskinen, kanskje den som gjør det? æ veit itj.. men den bråker iallefall ikke. Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det er sant.. har en kamerat som har akkurat samme delene.... blir faktisk kaldere..... NO BULLSHIT Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er sant.. har en kamerat som har akkurat samme delene.... blir faktisk kaldere..... NO BULLSHIT Kaldere med Pov 6800GT? det du mener? Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeppz Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Føler jeg har fått nok feedback andgående pcen... det vil si at pcen er bestilt Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
TharenZ Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Er det noen her som spiller cs? Jeg får faen med ikke connecta til steam.... sikkert del 4 av hl2 som gjør det Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hvis du har bestilt AMD 64 på en 478 sokkel så må du angre så for du bare kan.. Du må nemlig bestille en shuttle med prosessorsokkel 754 for å kunne plassere den CPU'en i din shuttle i det hele tatt... Dette grunnet at AMD (sokkel 754) og Intel (sokkel 478) er konkurrenter osv.! Ett tips: ANGRE! NÅ! Hvilken skjerm skal bruke til oppsettet ditt Tharenz? Ser konge ut.. Jeg har ikke bestillt delene, men sendt mail til netshop at jeg vil ha den ferdig bygget(regner med at de skriver at det ikke går da) Men hva må jeg gjøre da? *Edit, hvilken av disse trenger jeg? Du trenger denne. Så du ikke på sokkelen da du bestillte? Tok bare en sokkel (kan ingenting ) Hahaha... lenge siden jeg har ledd så godt... ikke for å være slem, men det var direkte tidig Men du gjør vel som oss andre og lærer av dine feil... forstår det slik at det ordnet seg?... Netshop kontaktet deg vel uansett da de så du hadde bestilt feil... EDIT: TharenZ, du kommer nok til å slite med å installere diskene... S-ATA og IDE sammen? Velvel... Endret 28. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er det noen her som spiller cs? Jeg får faen med ikke connecta til steam.... sikkert del 4 av hl2 som gjør det Og hva har det med saken å gjøre? Er det slik å forstå at et 6800 kort er et "kaldt" kort? siden det blir kaldere i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå