Gå til innhold

Shuttle Pc. Blir dette en god gamer pc?

Anbefalte innlegg

Hvis du har bestilt AMD 64 på en 478 sokkel så må du angre så for du bare kan.. Du må nemlig bestille en shuttle med prosessorsokkel 754 for å kunne plassere den CPU'en i din shuttle i det hele tatt... Dette grunnet at AMD (sokkel 754) og Intel (sokkel 478) er konkurrenter osv.!

Ett tips: ANGRE! NÅ!

Hvilken skjerm skal bruke til oppsettet ditt Tharenz? Ser konge ut..

Jeg har tenkt å kjøpe meg en: Samsung 24" LCD Syncmaster 243T TCO03 Skjerm

Den har en pris på ca.25.000kr... :D Litt mye cash.... Så jeg håper jeg får en del igjen for pengene:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har bestilt AMD 64 på en 478 sokkel så må du angre så for du bare kan.. Du må nemlig bestille en shuttle med prosessorsokkel 754 for å kunne plassere den CPU'en i din shuttle i det hele tatt... Dette grunnet at AMD (sokkel 754) og Intel (sokkel 478) er konkurrenter osv.!

Jeg har tenkt å kjøpe meg en: Samsung 24" LCD Syncmaster 243T TCO03 Skjerm

Den har en pris på ca.25.000kr... :D Litt mye cash.... Så jeg håper jeg får en del igjen for pengene:D

25k for en skjerm :wow:

Det var da ekstremt med penger(da kan man heller kjøpe en prosjektor å koble den opp til :p )

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bestillt delene, men sendt mail til netshop at jeg vil ha den ferdig bygget(regner med at de skriver at det ikke går da)

Men hva må jeg gjøre da?

*Edit, hvilken av disse trenger jeg? :dontgetit:

Du trenger denne. Så du ikke på sokkelen da du bestillte?

Tok bare en sokkel :p (kan ingenting :blush: )

Hahaha... lenge siden jeg har ledd så godt... ikke for å være slem, men det var direkte tidig ;)

Men du gjør vel som oss andre og lærer av dine feil... forstår det slik at det ordnet seg?... Netshop kontaktet deg vel uansett da de så du hadde bestilt feil...

EDIT: TharenZ, du kommer nok til å slite med å installere diskene... :ermm:

S-ATA og IDE sammen? Velvel...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...