-Olsen- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har på min datamaskin 1 fysisk og 2 logiske prosessorer. Hva betyr dette, og hva er fordelen med å ha et slikt system? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Da har du HyperThreding. Skal øke ytelsen. Kan ikke så mye om HT, men mener CPU'en jobber bedre med flere ting på en gang, så lenge HT er støttet av aplikasjonen. -Chief- Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ht emulerer en prosessor og lar cpu arbeide med to tråder om gangen. Dette gjør at ting går bedre når du holder på med flere ting samtidig. Krever ett os som støtter to cpuer Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har på min datamaskin 1 fysisk og 2 logiske prosessorer. Hva betyr dette, og hva er fordelen med å ha et slikt system? Maskinen føles mer responsiv og yter bedre, spesielt når du kjører fler programmer av gangen (noe windows jo alltid gjør). Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg satt nettopp her selv å var dritnervøs fordi jeg trodde det var noe galt etter jeg hadde skrudd på HT Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hehe, det skal du ikke være.... Bare kjør med HT på du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå