Gå til innhold

Alt borte fra Samsung HD, men det...

Anbefalte innlegg

Hallo

Ved oppstart for et par dager siden var alt innhold på min Samsung SP1614N 160gig borte. Partisjonen var ok, men WinXp ville formatere den. Det medførte selvfølgelig til litt lett panikk. Det meste hadde jeg backup på, slik at jeg slapp å havne i kategorien "tøffe gutter tar ikke backup, men de gråter ofte".

I tillegg ville Norton systemworks 2004 prøve å installere seg på nytt hele tiden (??) Jeg har forøvrig reklamert på hd'n en gang før og fått ny.

Redningen ble File Scavanger 2.0 som fant alle filene på disken. Det jeg ikke hadde backup på, overførte jeg til en annen hd.

Så tok jeg en quick format og kjørte en ny runde med volumesøk på File Sc. Da klarte den faktisk å bygge opp hele hd'n igjen slik den var. :w00t::w00t:

Mitt spm til forumet er om andre har hatt liknende opplevelser og kan si om de tror det er Samsung hd'n som var årsaken, eller en aldri så liten ustabilitet i WinXp?? :hmm:

Oppgraderte til sp2 for 2uker siden, og det funket helt fint. Tror derfor ikke det har noen sammenheng.

Uansett kan File Sc. anbefales på det sterkeste med tap av data.

mvh

Per-Øivind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...