Togo Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, denne uka har vaert homecoming, sa uka ble avsluttet med en parade. Hver klasse hadde hver sin float, og temaet i ar var "Boardgames". Var float's theme var spillet "Candyland". Nuff said, more pics. Actually, dynamiske img tagger var ikke tillatt, sa jeg far bare gi dere linken... http://www.team-olderdalen.com/users/magnu...Name=Homecoming Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Trodde homecoming-parader var fulle av pene jenter i fine kjoler jeg. Er det "ditt" svømmebasseng? Din slusk, du skulle vært hjemme i Trondheim til regn, regn og .. atter regn. Vi savner deg på Gamer.no forresten. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Neinei Homecoming parade er en parade med floats Homecoming dances derimot, der er det pene jenter i fine kjoler. Apropos homecoming dance, gjett hva jeg skal pa na? :P Savner dere ogsa (litt iaf) Endret 25. september 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå