PTRN Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 jeg presterte med å lage en ripe i HK`et i dag.. hvor dan skal jeg fikse dette? vet jeg skal bruke bakrutetråd fra clasohlson, men hvordan går jeg fram? HJÆÆÆLP!!!!! Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 ripen er ved skruehullene til kjølern.. ripa går i en slags sving.... (hvis meg hvordan jeg legger ut bilde så skal jeg vise degdere. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 oj.... bildet ligger ikke på nett.... samma det... skjønte dere? jeg trenger hjelp, jeg er blakk og skal på link til helga... Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 ...jeg skrapa borti med tang... Og pettern presterer nok en gang..... Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Du kan jo kanskje se på opplåsningsguiden for xp-prosessorer på hw.no. Står ihvertfall hvordan man kobler sammen to punkter ved hjelp av sånn varmetråd-reparerings-dings. Har du testa om hk funker forresten? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 jada, det funker ikke...*snufs*... har bestillt bakrute tråd rep. kit, OG JEG SKAL KLARE DET! skal fortelle om operasjonen ble vellykket senere, det blir spennende å se... akkuratt nå har jeg en pentium 2 333 mhz og ati radeon 8500 og en 24/10/40 brenner :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå