Gå til innhold

Flau "Superweekend" @ komplett

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at ordet "super" blir litt for sterkt for disse prisene. Ikke noe negativt om de, det er jo bra priser, selv om jeg ikke synes de er "supre".

Dette "superhelg", synes jeg minner veldig om "ukens tilbud". Kanskje "helgetilbud" hadde vært et riktigere navn?

Som en annen bruker poengterer over så er disse prisene faktisk bedre enn prisene man kan få fra Norek. Det sier litt.

Når de nå selger varer til priser som er lavere enn "kostpris" så kan de vel få lov til å kalle det hva som helst uten at vi skal starte en språkdebatt her inne?

Jeg skal i allefall handle litt... ;)

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt: Det er gode tilbud. Jeg har ikke klaget på det. Det var kun bruken av ordet "super" som jeg syntes var en smule overdrevet.

PS. Komplett er vel et datterselskap av norek så jeg ser ikke bort i fra at norek + komplett samlet sett ikke går i minus på det de selger. Dvs. at selv om komplett har negativ fortjeneste på noen av varene så kan fortjenesten som norek tar gjøre at de likevel kommer positivt ut.

Jeg kan godt se for meg at høy prising fra distributøren norek og merkelig lav pris fra komplett kan være et triks for at konkurrentene som også benytter norek som distributør ikke skal kunne komme med tilsvarende tilbud. Sett i forhold til andre nettbutikker som kjøper inn fra norek så vil komplett-prisen se fantastisk ut.

Bare for å gjenta det: Tilbudene er bra, jeg klager ikke på de.

Lenke til kommentar

Synes dette er veldig bra jeg =)

Har forresten mp3 spilleren selv, er veldig fornøyd selv om den er litt stor. Men synes da ikke den er stor til å være 30 gb. En venn av meg klager over at min er så stor men hvis du ser på hans ipod som er 10 gb så er ikke den akuratt liten heller ^_^

Lenke til kommentar
Som sagt: Det er gode tilbud. Jeg har ikke klaget på det. Det var kun bruken av ordet "super" som jeg syntes var en smule overdrevet.

PS. Komplett er vel et datterselskap av norek så jeg ser ikke bort i fra at norek + komplett samlet sett ikke går i minus på det de selger. Dvs. at selv om komplett har negativ fortjeneste på noen av varene så kan fortjenesten som norek tar gjøre at de likevel kommer positivt ut.

Det kan vel også tenkes at de går i null på de produktene, men at de tjener en god del på andre varer folk kjøper i samme slengen, varer de egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe da!

Lenke til kommentar

Det kan vel også tenkes at de går i null på de produktene, men at de tjener en god del på andre varer folk kjøper i samme slengen, varer de egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe da!

Akkurat, tenkte på det jeg også, for handler du et tilbuds pris så kan du liksom slå til på noen vanlige varer også siden tilbudet som regel dekker porto og litt til. :)

Blir iallefall alltid slik med meg, handler ofte tilbud og da slenger jeg med noen produkter til, så de tjener vel på det..

RScue

Lenke til kommentar

Sitter nå 03.10.04 å ser på super weekend tilbudet til komplett... Kan ikke si at det er NOE negativt å spore der, knall priser å nå har de fått med før pris oxo.. Hadde jeg hatt penger til overs etter mitt pc kjøp skulle jeg investert i den sony bilstereoen der..

bra tiltak av komplett.no det der..

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Stein erik hagen rettere sakt rimihagen er en av de største aksjonærene i Komplett.

Mannen som ble milliadær på matsalg til oss på noen få år.Ran av forbrukere vil nå jeg si.

Kanskje han prøver samme taktikk her.

Endret av slackers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Et eksempel på hvor sløve de har blitt: "hifi til sterkt reduserte priser" er et salg de har hatt noen uker men nå har prisene på noen av produktene gått opp til normal pris igjen selv om salget fortsatt pågår og produktene er listet under det banneret. Sendte maiol, ingen reaksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...