Gå til innhold

Flau "Superweekend" @ komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel greit nok å prøve seg.

Blir det en dårlig nok høst rent værmessig kan vel helgene bli en eskstra salgsnisje , dersom tilbudene kan lokke til kjøp.

"Super" var som det sies å ta noe hardt i , i alle fall for en oppegående shopper fra hardware no.

Men med litt justering av pris og utvalg kan Komplett kanskje fravriste oss noen kroner vi ellers hadde tildelt bryggeriene og resturangnæringen.

Frakt og oppkrav vil dog være en begrensende faktor på impulskjøp.

Lenke til kommentar

Sjønner ikke at folk kan være så negative til dette! Er det ikke bare bra at prisene går ned for ei helg? Selv om det kansje ikke er så stor rabatt er det nå slik at du kan bruke pengene du har spart på ei ny vifte eller noe!

Stå på komplett!

PS: synes ikke det bare var crap, den 19" crt'en der var vertfall et bra påfunn synes jeg :p

Lenke til kommentar

Dette er ikke dårlig da, et supplement til ukens tilbud, brukbare priser..

Skal en handle så får en dekt iallefall porto og litt til ved å kjøpe produktene i helgene, likte svært godt at det var litt blanding av ulike produkter (data, hjemmeanlegg, tast, bil osv.), Komplett har no tilbud på totalt 12 varer inkl ukens tilbud.. :thumbup:

RScue

Lenke til kommentar
Superweekend

Vår andre nyhet har vi kalt Superweekend. Dette er kort og godt et tilbud som varer fra fredag kl 24.00 til søndag kl 24.00. I denne perioden vil vi ha åtte produkter på Komplett.no til særdeles gunstige priser. Vi legger ut informasjon om dette på forsiden hver helg.

Surf deg inn førstkommende weekend, kanskje et av produktene er det du har ventet på til rett pris!

Hilsen Komplett.no

Ikke rare greiene, spør du meg... :nei:

EDIT: link

Enig, bare crap dette :thumbdown:

Ingen revolusjon? So what?

Det er da fortsatt tilbud.

Siden dere tydeligvis har tilgang til internett kan dere jo også sjekke prisene hos konkurrentene... :yes:

Lenke til kommentar
Dette er ikke dårlig da, et supplement til ukens tilbud, brukbare priser..

Skal en handle så får en dekt iallefall porto og litt til ved å kjøpe produktene i helgene, likte svært godt at det var litt blanding av ulike produkter (data, hjemmeanlegg, tast, bil osv.), Komplett har no tilbud på totalt 12 varer inkl ukens tilbud.. :thumbup:

RScue

Helt enig, fatter ikke hvorfor folk syter, hva hadde dere forventet??

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at ordet "super" blir litt for sterkt for disse prisene. Ikke noe negativt om de, det er jo bra priser, selv om jeg ikke synes de er "supre".

Dette "superhelg", synes jeg minner veldig om "ukens tilbud". Kanskje "helgetilbud" hadde vært et riktigere navn?

Mulig det , men hust at dette er et tilbud som kommer på toppen av ukens tilbud .

Synest dette er bra jeg , men ser at noen ikke er fornøyde og lurer på hva de forventer seg :hmm:

Lenke til kommentar

hva forventer folk seg egentlig av tilbud i dataverden

ser at i klesbutikker har dem salg med 20-50% avslag på varene

hva er det folk inbillier seg

at dem skal å slike rabatter hos databutikker

tror dere at det ikke er salg før det bli minst 30% avslag

husk at en nettbutikk sitter med bare 5-20% avanse på varene sine, og når at folk foventer å få kanonavslag så det merkes i lommeboken på slike ting syns jeg er for ille

syns dette var et flott tiltak og noen av disse produktene var temmelig billig syns jeg

selv med 10% rabatt er et det et godt tilbud i dataverden når du tenker på hvor lite butikken har å gå på

bare chenbro kabinettet koster 808 direkte fra norek og dem selger det for 699

det er skambillig

også skjermen er 113 kr billigere enn norek

personlig fatter jeg ikke at dem kan selge så billig

kanskje jeg må benytte meg av disse tilbudene sel til firmaet mitt, for her er det tydeligvis mye penger å tjene

nei slutt og syt løp og kjøp sier jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...