Luske_Ludvig Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg tror at grunnen til at Komplett vil selge ting billig ut i helgene, er at da sjekker ikke firmakunder prisene. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Glimrende påfunn komplett! Jeg vill garantert sjekke innom i helgene fra nå av. Og by the way "HELG" blir for tamt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Synes uansett det er et bra tiltak. Whininga over her er bare pi**. Selv om ikke det var noen objekter som passet for dem, vil det alltid være 1000 andre som kanskje finner nettopp sin "greie" på weekendsalget. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Er vel greit nok å prøve seg. Blir det en dårlig nok høst rent værmessig kan vel helgene bli en eskstra salgsnisje , dersom tilbudene kan lokke til kjøp. "Super" var som det sies å ta noe hardt i , i alle fall for en oppegående shopper fra hardware no. Men med litt justering av pris og utvalg kan Komplett kanskje fravriste oss noen kroner vi ellers hadde tildelt bryggeriene og resturangnæringen. Frakt og oppkrav vil dog være en begrensende faktor på impulskjøp. Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ganske bra tilbud på JVC Bilstereo KD-G401 50Wx4Max. RDS-radio, CD-R/-RW, MP3 Jeg har den same og betalte over 2000 i sverige for 1/2 år siden. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Enig, bare crap dette Bare crap? Bare crap fordi du ikke fant noen av de produktene du ville ha? Ser jo at det er nok av andre interesserte her. Bra gjort av komplett Lenke til kommentar
Thel Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Sjønner ikke at folk kan være så negative til dette! Er det ikke bare bra at prisene går ned for ei helg? Selv om det kansje ikke er så stor rabatt er det nå slik at du kan bruke pengene du har spart på ei ny vifte eller noe! Stå på komplett! PS: synes ikke det bare var crap, den 19" crt'en der var vertfall et bra påfunn synes jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jaja, da venter jeg på at logiutech Z680 og logitech cordless freedom 2.4 kommer på tilbud Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Veldig bra Komplett, stå på! Til dere som mener at dette bare er crap fordi dere ikke fant det dere hadde lyst på der: Hold det for dere selv Endret 25. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 flott tiltak dette. det var riktignok ikkje noko av innteresse for min del, men kanskje neste helg. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Dette er ikke dårlig da, et supplement til ukens tilbud, brukbare priser.. Skal en handle så får en dekt iallefall porto og litt til ved å kjøpe produktene i helgene, likte svært godt at det var litt blanding av ulike produkter (data, hjemmeanlegg, tast, bil osv.), Komplett har no tilbud på totalt 12 varer inkl ukens tilbud.. RScue Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Superweekend Vår andre nyhet har vi kalt Superweekend. Dette er kort og godt et tilbud som varer fra fredag kl 24.00 til søndag kl 24.00. I denne perioden vil vi ha åtte produkter på Komplett.no til særdeles gunstige priser. Vi legger ut informasjon om dette på forsiden hver helg. Surf deg inn førstkommende weekend, kanskje et av produktene er det du har ventet på til rett pris! Hilsen Komplett.no Ikke rare greiene, spør du meg... EDIT: link Enig, bare crap dette Ingen revolusjon? So what? Det er da fortsatt tilbud. Siden dere tydeligvis har tilgang til internett kan dere jo også sjekke prisene hos konkurrentene... Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Enig, bare crap dette er det noe i veien med tilbud og nå da ?!? det blir bare for dumt å si sånn Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Dette er ikke dårlig da, et supplement til ukens tilbud, brukbare priser.. Skal en handle så får en dekt iallefall porto og litt til ved å kjøpe produktene i helgene, likte svært godt at det var litt blanding av ulike produkter (data, hjemmeanlegg, tast, bil osv.), Komplett har no tilbud på totalt 12 varer inkl ukens tilbud.. RScue Helt enig, fatter ikke hvorfor folk syter, hva hadde dere forventet?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er enig i at ordet "super" blir litt for sterkt for disse prisene. Ikke noe negativt om de, det er jo bra priser, selv om jeg ikke synes de er "supre". Dette "superhelg", synes jeg minner veldig om "ukens tilbud". Kanskje "helgetilbud" hadde vært et riktigere navn? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er enig i at ordet "super" blir litt for sterkt for disse prisene. Ikke noe negativt om de, det er jo bra priser, selv om jeg ikke synes de er "supre". Dette "superhelg", synes jeg minner veldig om "ukens tilbud". Kanskje "helgetilbud" hadde vært et riktigere navn? Mulig det , men hust at dette er et tilbud som kommer på toppen av ukens tilbud . Synest dette er bra jeg , men ser at noen ikke er fornøyde og lurer på hva de forventer seg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Joda. Men nå kommer jo helg på "toppen av uka", så hvorfor ikke "helgetilbud" på toppen av ukens tilbud ? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hva forventer folk seg egentlig av tilbud i dataverden ser at i klesbutikker har dem salg med 20-50% avslag på varene hva er det folk inbillier seg at dem skal å slike rabatter hos databutikker tror dere at det ikke er salg før det bli minst 30% avslag husk at en nettbutikk sitter med bare 5-20% avanse på varene sine, og når at folk foventer å få kanonavslag så det merkes i lommeboken på slike ting syns jeg er for ille syns dette var et flott tiltak og noen av disse produktene var temmelig billig syns jeg selv med 10% rabatt er et det et godt tilbud i dataverden når du tenker på hvor lite butikken har å gå på bare chenbro kabinettet koster 808 direkte fra norek og dem selger det for 699 det er skambillig også skjermen er 113 kr billigere enn norek personlig fatter jeg ikke at dem kan selge så billig kanskje jeg må benytte meg av disse tilbudene sel til firmaet mitt, for her er det tydeligvis mye penger å tjene nei slutt og syt løp og kjøp sier jeg Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 http://no.kelkoo.com/b/a/ss_universal_fjernkontroll.html det er norske prisen for fjernkontrollen feks... ser no ut som eit greit tilbud Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Oh, en bilstereo Flott gjort det her da, bedre med tilbud enn ingen tilbud, eller hva? Superweekend var kanskje litt å ta i, men det er bare ett "slagord", så jeg syns det burde kalles det enda. Flott gjort av komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå