lurerpaa Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Superweekend Vår andre nyhet har vi kalt Superweekend. Dette er kort og godt et tilbud som varer fra fredag kl 24.00 til søndag kl 24.00. I denne perioden vil vi ha åtte produkter på Komplett.no til særdeles gunstige priser. Vi legger ut informasjon om dette på forsiden hver helg. Surf deg inn førstkommende weekend, kanskje et av produktene er det du har ventet på til rett pris! Hilsen Komplett.no Ikke rare greiene, spør du meg... EDIT: link Endret 25. september 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Superweekend Vår andre nyhet har vi kalt Superweekend. Dette er kort og godt et tilbud som varer fra fredag kl 24.00 til søndag kl 24.00. I denne perioden vil vi ha åtte produkter på Komplett.no til særdeles gunstige priser. Vi legger ut informasjon om dette på forsiden hver helg. Surf deg inn førstkommende weekend, kanskje et av produktene er det du har ventet på til rett pris! Hilsen Komplett.no Ikke rare greiene, spør du meg... EDIT: link Enig, bare crap dette Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Artig påfunn. Men de kunne godt hatt en før\nå pris, så jeg vet at det ikke bare er komplett som skal få oss til å tro det er billigere enn dagen før. EDIT: hadde jo vært litt fett med fjernkontroll med touchdisplay...hehe..harryfaktor ? Endret 25. september 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Skello Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gått rimelig bra ned på det tastaturet då. 399 på MTS-data i forhold til 209 på komplett.no Ligner og forferdilig på Logitech sitt tastatur. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg stoler aldri på før&etter-priser. Har sett ting koste fem kroner mer på "tilbud". (Elkjøp, noen år tilbake.) Lenke til kommentar
Treat Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 likte den fjernkontrollen :!: Lenke til kommentar
wotg Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Weekend, men ikke super Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan ikke skjønne hva som skal være flaut med dette? Ser ett par skikkelig gode priser der faktisk. Jeg vurderte f.eks den bilstereoen for to dager siden. Da kostet den 1495,- Det er ett ganske bra avslag må jeg si. En 19" skjerm til 1299,- er heller ikke verst. Syns dette var ett bra påfunn Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Den fjernkontrollen var litt stilig da!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 tror jeg skal kjøpe den fjernkontrollen ass, er så retard den jeg har nå. Kan si mye om at det er sløs å bruke 400 på en fjernkontroll, men hadde dere sett min... Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Heisan, Beklager at noen ikke likte ordet "super", fra neste helg skal vi bare bruke "helg" Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Heisan, Beklager at noen ikke likte ordet "super", fra neste helg skal vi bare bruke "helg" "Komplett.no lanserer HELG!" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 eh...jippi! HELG hos komplett...eh..hehe.. neida, bare tuller Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Enda et eksempel på idiotiske utspill mot nettbutikker som prøver å gjøre noe som faktisk er positivt for kunder. Det er snakk om et tilbud, og samme hvor stort eller lite det er så kan man i allefall la være å sutre som småunger? Jeg blir så provosert av den holdningen til enkelte. Kan dere ikke bare spille CS og whine der i stedet? Jeg sluttet med CS for mange år siden på grunn av sånne, nå har de jaggu meg kommet hit til HW.no også. Jeg tror jeg blir sprø! -KJ Endret 25. september 2004 av jevel Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Komplett: ikke bry dere om de som er negative til dette. De aller fleste liker slike kampanjer der en kan gjøre gode kjøp. Jeg synes "superweekend" er et passende begrep på en slik kampanje. Jeg, og sikkert de fleste andre, applauderer tiltaket. Edit: Jeg synes prisene ser bra ut. Hvis noen lurer på om det er en bra pris, så slå den opp i produktguiden, da vel... Endret 25. september 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Enig med de to siste innleggene her. At dere skal ha "helg" høres litt tamt ut for slike tilbud. Enten kan dere beholde "Supereweekend" eller så kan dere finne på noe norskt "Helgetilbud" eller noe annet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Slutt å sutre. Veldig bra tiltak komplett. Lenke til kommentar
perbe Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Følger alltid med på ukens tilbud hos komplett, gleder meg til å følge med på SuperWeekend tilbudene også! Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ikke rare greiene, spør du meg... Jøss, why? Er da ikke noe galt med det der. Eneste jeg har å utsette er at jeg helst hadde sett at det sto før- og nåpris, ellers er det bra tilbud det der. Skjermen koster 100kr mer (og oppover) andre steder f.eks. Lenke til kommentar
jessecd Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Fjernkontrollen er det ikke gal pris på ,på komplett.se koster den 622 SEK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå