Gå til innhold

Flau "Superweekend" @ komplett

Anbefalte innlegg

Superweekend

Vår andre nyhet har vi kalt Superweekend. Dette er kort og godt et tilbud som varer fra fredag kl 24.00 til søndag kl 24.00. I denne perioden vil vi ha åtte produkter på Komplett.no til særdeles gunstige priser. Vi legger ut informasjon om dette på forsiden hver helg.

Surf deg inn førstkommende weekend, kanskje et av produktene er det du har ventet på til rett pris!

Hilsen Komplett.no

Ikke rare greiene, spør du meg... :nei:

EDIT: link

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Superweekend

Vår andre nyhet har vi kalt Superweekend. Dette er kort og godt et tilbud som varer fra fredag kl 24.00 til søndag kl 24.00. I denne perioden vil vi ha åtte produkter på Komplett.no til særdeles gunstige priser. Vi legger ut informasjon om dette på forsiden hver helg.

Surf deg inn førstkommende weekend, kanskje et av produktene er det du har ventet på til rett pris!

Hilsen Komplett.no

EDIT: link

Enig, bare crap dette :thumbdown:

Lenke til kommentar

Artig påfunn.

Men de kunne godt hatt en før\nå pris, så jeg vet at det ikke bare er komplett som skal få oss til å tro det er billigere enn dagen før.

EDIT: hadde jo vært litt fett med fjernkontroll med touchdisplay...hehe..harryfaktor ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hva som skal være flaut med dette? Ser ett par skikkelig gode priser der faktisk. Jeg vurderte f.eks den bilstereoen for to dager siden. Da kostet den 1495,- Det er ett ganske bra avslag må jeg si. En 19" skjerm til 1299,- er heller ikke verst. Syns dette var ett bra påfunn :)

Lenke til kommentar

Enda et eksempel på idiotiske utspill mot nettbutikker som prøver å gjøre noe som faktisk er positivt for kunder.

Det er snakk om et tilbud, og samme hvor stort eller lite det er så kan man i allefall la være å sutre som småunger?

Jeg blir så provosert av den holdningen til enkelte. Kan dere ikke bare spille CS og whine der i stedet? Jeg sluttet med CS for mange år siden på grunn av sånne, nå har de jaggu meg kommet hit til HW.no også. Jeg tror jeg blir sprø!

-KJ :mad:

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Komplett: ikke bry dere om de som er negative til dette. De aller fleste liker slike kampanjer der en kan gjøre gode kjøp. Jeg synes "superweekend" er et passende begrep på en slik kampanje. Jeg, og sikkert de fleste andre, applauderer tiltaket.

Edit: Jeg synes prisene ser bra ut. Hvis noen lurer på om det er en bra pris, så slå den opp i produktguiden, da vel...

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar

Jøss, why? Er da ikke noe galt med det der. Eneste jeg har å utsette er at jeg helst hadde sett at det sto før- og nåpris, ellers er det bra tilbud det der. Skjermen koster 100kr mer (og oppover) andre steder f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...