Jan Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ipoden vil rett og slett ikke lade seg opp. Dette er utrolig frustrerende. Lader via USB 2. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 og du er sikker på at din USB utgang har strøm? du bruker ikke en laptop? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hehe, laptop her ja. La meg gjette..det funker ikke? Den ladet jo når jeg overførte sangene. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 min lader fint på laptop via usb 2.0 og på vanlig pc via usb1 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Funket ikke via stasjonær.. Lenke til kommentar
curud Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 min ipod lades via usb 2, men jeg får ikke lagt inn sanger. Går ut fra at jeg ikke har høyhastighets usb2.0 da...? Jeg får opp feilmld på pc om at jeg bruker høyhastighetsusb gjennom lavhastighetsport... Men hvorfor kan jeg lade, og ikke legge inn sanger? Det skulle jo heller vært omvent! Menmen. må vel bare kjøpe meg en hub, eller hva det heter. Forslag?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 De første gangene jeg skulle overføre sanger ladet den ikke mens den oppdaterte seg. Begynte plutselig å pipe og grine over at batteriet var tomt. Men etter en tid (av en eller annen grunn) lader den seg nå via USB2.0 både når jeg overfører og seff når den bare står til lading. Kos litt med den, kanskje det hjelper Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 du kan jo prøve å resette den. det pleier alltid å funke Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 altså; forutsatt at det er en 4G eller mini Ipod så skal den kunne lade via usb. det skal de kunne selv om du bruker en bærbar på batteri/strøm også. Greier det med min maskin. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, har litt lignende problem. Jeg sitter på en laptop og når jeg plugger IPoden til laptopen så lader den ikke (firewire). Den kobles til og fungerer fint liksom som tilkoblet til maskinen, men dne lader ikke. Hvordan skal jeg få dette til ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du har sikkert 4-pins firewire på laptopen eller så har ikke laptopen støtte for slike strømmengder gjennom firewire. Trengs uansett en 6-pins firewire kontakt for å lade iPod'en. Og for å få minst mulig problemer så anbefaler jeg vel alle (selv om jeg nettopp har fått min iPod og ikke har villt med peiling) å bruke firewire, på grunn av at det er jo dette Apple har brukt siden byrjan og det er vel det de er best på. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du har sikkert 4-pins firewire på laptopen eller så har ikke laptopen støtte for slike strømmengder gjennom firewire. Trengs uansett en 6-pins firewire kontakt for å lade iPod'en. Og for å få minst mulig problemer så anbefaler jeg vel alle (selv om jeg nettopp har fått min iPod og ikke har villt med peiling) å bruke firewire, på grunn av at det er jo dette Apple har brukt siden byrjan og det er vel det de er best på. Jau, Firewire er jo utviklet av Apple, USB av Intel så jeg vil tro Apple er best på Firewire Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jau, Firewire er jo utviklet av Apple, USB av Intel så jeg vil tro Apple er best på Firewire Ja, det var jo det som var poenget mitt... De fleste pc'er i dag har jo firewire-porter, så da er det jo bare å bruke de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå