Gå til innhold

Ipod problemer her og.

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min ipod lades via usb 2, men jeg får ikke lagt inn sanger. Går ut fra at jeg ikke har høyhastighets usb2.0 da...? Jeg får opp feilmld på pc om at jeg bruker høyhastighetsusb gjennom lavhastighetsport... Men hvorfor kan jeg lade, og ikke legge inn sanger? Det skulle jo heller vært omvent! :) Menmen. må vel bare kjøpe meg en hub, eller hva det heter. Forslag??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

De første gangene jeg skulle overføre sanger ladet den ikke mens den oppdaterte seg. Begynte plutselig å pipe og grine over at batteriet var tomt. Men etter en tid (av en eller annen grunn) lader den seg nå via USB2.0 både når jeg overfører og seff når den bare står til lading.

Kos litt med den, kanskje det hjelper :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du har sikkert 4-pins firewire på laptopen eller så har ikke laptopen støtte for slike strømmengder gjennom firewire.

Trengs uansett en 6-pins firewire kontakt for å lade iPod'en. Og for å få minst mulig problemer så anbefaler jeg vel alle (selv om jeg nettopp har fått min iPod og ikke har villt med peiling) å bruke firewire, på grunn av at det er jo dette Apple har brukt siden byrjan og det er vel det de er best på.

Lenke til kommentar
Du har sikkert 4-pins firewire på laptopen eller så har ikke laptopen støtte for slike strømmengder gjennom firewire.

Trengs uansett en 6-pins firewire kontakt for å lade iPod'en. Og for å få minst mulig problemer så anbefaler jeg vel alle (selv om jeg nettopp har fått min iPod og ikke har villt med peiling) å bruke firewire, på grunn av at det er jo dette Apple har brukt siden byrjan og det er vel det de er best på.

Jau, Firewire er jo utviklet av Apple, USB av Intel så jeg vil tro Apple er best på Firewire ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...