Erquu Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei. Jeg har nettopp handlet meg et nytt headset, Sennheiser eH2270 (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SHEH2270) men føler at lydkortet mitt klarer å drive dette headsettet optimalt, føler lyden er aaaaltfor lav. Såå jeg lurte på om jeg kanskje må handle meg noen slags headset forsterker, alternativt et høytalerset med dette integrert... noen forslag? hjeelp! På forhånd takk Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg bruker Musical Fidelity X-CAN til mine Sennheiser HD580, men bruker dem kun på anlegget til musikk. Opplevde en klar forbedring i lyden kontra hodetelefonutgangen på forsterkeren. X-CAN er en rørkonstruksjon, så det har sikker litt å si. Uansett, jeg tror hifi center kan skaffe B-tech hodetelefonforsterkere til rundt 500,-. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er egentlig veldig rart at lyden blir for lav, da EH2270 er rimelig lettdrevne. Er det mulig at noen innstillinger i Windows er feil? Sjekk dem først grundig, ihvertfall. Noen andre forsterkere som er lett å skaffe i Norge: - Rega Ear (ca. 1.800,-) - Creek OBH-21 (litt over 2.000,-, tror jeg) Lenke til kommentar
Erquu Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 takker for hjelp så langt for meg virker det som om prisen på hodetelefon forsterkere ligger høyt i pris.. Hva om jeg kjøper meg et høytalersett til pc'en, da vil det vel bli rimligere? Noen tips om noen 2.1 sett som har forsterker for hodetelefoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå