Jan Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Enda en orginal Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 AFI - The Art Of Drowning. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du AFireInside, jeg tror du er litt subjektiv, jeg. Du vet, med tanke på brukernavnet ditt og signaturen. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du AFireInside, jeg tror du er litt subjektiv, jeg.Du vet, med tanke på brukernavnet ditt og signaturen. Skal en plukke ut det fineste/kuleste platecoveret en vet om er det vel vanskelig å ikke være subjektiv Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vel, dette er den 5'te siden. Da gidder jeg ikke lete rundt, da legger jeg ut det kuleste jeg har i hodet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg kunne jo ha lagt ut min avatar. Pink Floyd - Meddle. Holder meg til hva som virkelig er "banebrytende". Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) skjønner ikke hvorfor ingen har nevnt meat loaf - bat out of hell II back into hell det var mitt første album som liten gutt:) Endret 20. oktober 2004 av st0ff3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå