Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rart igrunn. Man liker bandet, ergo man liker artworken. Nja... det er vel mer at man for det meste kun ser platecoverene til de bandene/artistene man hører på? Og dermed er ofte et av nevnte band/artisters cover det man syns er überl33tz0r2k4. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Syns dette er ganske heftig også. Paradise Lost - Believe In Nothing Edit: Denne er fin! Endret 4. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Dette: Endret 3. oktober 2004 av Deuce Lenke til kommentar
T.L Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jeg synes disse er tøffe The Clash: London Calling Og Turboneger:never is forever Edit: feil med link Endret 3. oktober 2004 av T.L Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Litt spesiell denne her. Endret 4. oktober 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 coveret på den nye APC CD'en som kommer er jo bare konge rått link til bilde takk! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) wrong again. Endret 4. oktober 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 coveret på den nye APC CD'en som kommer er jo bare konge rått link til bilde takk! Mener vel: Tatt herfra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det der albumet blir så knall! Blir sikkert på Roskilde 05 Men hvor blir det av tool? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det her er jo ganske fett: Bruce Dickinson - Accident Of Birth Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 yellowcard's ocean avenue Lenke til kommentar
Parachute Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Radiohead - Ok Computer Eller Kings Of Convenience sine album. Både Quiet Is The New Loud og Riot On An Empty Street har geniale cover. Håper det er samme jente på begge, men tror egentlig ikke det. Later som. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kom ikkje den første Mayhem plato ut med rosa cover ved ei feil?? Ellers er jo Likferd og rage against the machine tøffe cover. Iron Maiden sine cover er jo og greie. Ein veit alltid at ein siter med ei maiden plate i handa når Eddie poserer på coveret Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Skjønner ikke "why all teh dissing for grimness coverne" de er jo ganske tydlig inspirert av en skam herlig band som kalles Kiss. Endret 6. oktober 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skjønner ikke "why all teh dissing for grimness coverne" de er jo ganske tydlig inspirert av en skam herlig band som kalles Kiss. det jeg ikke skjønner er når folk mener at et bilde av en jente med solnedgang kan gå under "verdens heftigste platecover". Greit nok at man liker bandet, men dette kan ikke kalles verdens heftigste cover. Greit, jeg vet at smaken er som baken, men hallo??? T.o.m. Erna Solberg kunne klart å lagd et mer heftig cover enn dette. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skjønner ikke "why all teh dissing for grimness coverne" de er jo ganske tydlig inspirert av en skam herlig band som kalles Kiss. Kiss har noen låter, men er det noen så eg ikke liker klesstilen på så er det dem. Da foretrekker eg faktisk grim looken Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skjønner ikke "why all teh dissing for grimness coverne" de er jo ganske tydlig inspirert av en skam herlig band som kalles Kiss. Kiss har noen låter, men er det noen så eg ikke liker klesstilen på så er det dem. Da foretrekker eg faktisk grim looken Klesstilen er bare rå, ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 T.o.m. Erna Solberg kunne klart å lagd et mer heftig cover enn dette. Erna Solberg i solnedgang! Det hadde våre eit platercover som ikkje hadde våre vert å sett. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Disse, også alle nightwish sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå