Supernaut_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sick Transit Gloria Mund og In Their Darkened Shrines er noen kjempe covere, mayhem sett cover er ganske raatt det og. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Eels - Beatutiful Freak, genialt beskrivende cover. Digger det! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er man ute etter et meget detaljert cover er jo Somewhere In Time et godt alternativ.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 AC/DC - Back in Black David Bowie - Aladdin Sane Nirvana - Nevermind Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Men i...? Hvor mange varianter av "liksomgrim gapende skroting med liksminke holder lysestake" kan de tåpelige "true" black metal banda komme opp med? Her har du en til som ligner, men den er jo en spøk og da + Jeg tviler det er Darkthrone som har laget det. Endret 30. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det siste der var jo bare utrolig teit og gresselig i min mening...men hver sin smak... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det siste der var jo bare utrolig teit og gresselig i min mening...men hver sin smak... Støtter den, ser ut som coveret til soundtracket til en barnefilm om vikinger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen jeg liker: Opeth - Still Life: Faith No More - Angel Dust: Ayreon - Into The Electric Castle: Ephel Duath - Rephormula: Jeg har alle sammen og synes de er riktig så snasne. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det nederste der var veldig tøft Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 coveret på den nye APC CD'en som kommer er jo bare konge rått Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ephel Duath er absolutt verdt å få med seg, skikkelig bra musikk. Enda litt bedre enn Mazzy Star sin cover av "Wild Horses". Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det mest legendariske platecoveret noensinne laget (udiskuterbart) : Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det mest legendariske platecoveret noensinne laget (udiskuterbart) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Dette er jo diskutert i tja..samme mengde ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Rage - Perfect Man Raqe - End Of All Days Jeg liker Rage. Endret 2. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Rart igrunn. Man liker bandet, ergo man liker artworken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå