bureaucrator Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108100.html Bare å smøre seg med tålmodighet, folkens. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Om de gjør dette gidder jeg ikke betale for spillet... Takke meg til bittorrent Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvis du ikke gidder betale for spillet, trenger du ikke kjøpe det. Da bør du heller ikke spille det, enkelt og greit. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Rolig... var bare et lite raseriutbrudd. Kommer til å kjøpe men da bør de virkelig levere varene etter så mye drit som de klarer å rote opp. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hva med å kjøpe det direkte av Valve i stedet for å la VUG få en del av kaka? Virker jo som om det er dem som skaper utsettelsen? Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hva med å kjøpe det direkte av Valve i stedet for å la VUG få en del av kaka? Virker jo som om det er dem som skaper utsettelsen? På den ene siden har du rett, det er Vivendi som steller i stand bråk, men på den annen siden er det også Valve's feil, fordi de ikke har fulgt avtalen sin med Vivendi. Men vi får bare håpe på en rask avgjørelse i rettsaken (tvilsomt ), hvis ikke er det bare å smøre seg inn med tålmodighet ENDA en gang Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg ble nesten overaska gitt. Snart så jeg gir bæng i hele HL2. Endret 25. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 er jo nesten lei av alt med hl2 før det er sluppet ut! Det er jo så mye fram og tilbake Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tror Vivendi skyter seg stoooort i foten nå. Spillet er allerede godt utsatt med 1 år ca.. Grafikken ellers på markedet utvikler seg, snart vil HL2 grafikken være utdatert, og det vil påvirke salg (ja, jeg er realistisk, 90% av folk vil ha pen grafikk over gameplay som oftest...eller så er det det som påvirker dem til å kjøpe når de først ser spillet iallefall) Dette vil muligens senke intressen og skade salg, både via steam og via vanlige kanaler... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har mange poster fra før av om dette. Denne er i tillegg feilpostet. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Har mange poster fra før av om dette. Denne er i tillegg feilpostet. Nei Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har mange poster fra før av om dette. Denne er i tillegg feilpostet. Nei Jo. Finnes en godt etablert tråd om dette her. Stenges og flyttes til feilposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg