9374j Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hei, Jeg måtte kjøpe ny PSU for å kunne drive de nye datakomponentene og kjøpte meg en 550W'er fra QTec. Men PSU'en passet ikke helt til kabinettet mitt. (Chieftec Dragon Bigtower), eller rettere sagt, skruene passet ikke men det gjorde det når jeg snudde PSU'en opp-ned. Så, er det noe farlig om jeg bruker strømforsyninga når den ligger opp-ned? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hei,Jeg måtte kjøpe ny PSU for å kunne drive de nye datakomponentene og kjøpte meg en 550W'er fra QTec. Men PSU'en passet ikke helt til kabinettet mitt. (Chieftec Dragon Bigtower), eller rettere sagt, skruene passet ikke men det gjorde det når jeg snudde PSU'en opp-ned. Så, er det noe farlig om jeg bruker strømforsyninga når den ligger opp-ned? QTec Det er alltid problemar med QTec Endret 24. september 2004 av Zernick Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Sånn bortsett fra at hundre stykker kommer til å mobbe deg for å ha kjøpt Q-tec... Strømforsyningen vil nok virke like bra (dårlig?) uansett hvilken vinkel den står i. Det som kan bli et problem er kjøling. Hvis den står med luftinntaket opp mot taket av kassen og det ikke er spesielt mye plass der, så er det nok en viss risiko for at den ikke klarer å suge nok kjøleluft. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Stiller meg som nr 3 da. Jeg er tidligere Qtec-bruker, og om ønskelig kan jeg kaste Qtec's etter deg. (FS i dag) Men til saken. Min Qtec ble ikke veldig varm når den virket. Burde funke i et relativt lite oppset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå