sull Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hei, jeg så akkurat på verdens sterkeste menn, på eurosport. Der la eg merke til at de spilte mange låter som virket motiverende på utøverene (så i hvertfall ut sånn ). Så, spørsmålet mitt er: er det noen her som vet om noen låter som eg kan bruke for å lage en "one of a kind" trenings\motivasjons CD? Taller for alle svar Endret 24. september 2004 av sull Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Survivor - Eye of the tiger Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Joe Esposito - You're The Best (fra Karate Kid) John Cafferty - Hearts On Fire (fra Rocky) Btw, passer kanskje i musikkforumet? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ozzy Osbourne - Get's me through Ozzy Osbourne - Fire in the sky Motorhead - Ace of Spades Deep purple - smoke on the water Guns 'n roses - paradise city Konge sanger! Lenke til kommentar
sull Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 konge!! keep em rolling Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mye av den raskere trance/dance/techno'en uten vokal duger som oftest greit. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Rocco - You can do It Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Survivor - Eye of the tiger Skulle til å nevne akuratt den jeg også. Bortsett fra den så er kanskje Y.M.C.A grei? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så og si alle Rocky-sangene er geniale treningssanger, etter min mening. Bruker dem hele tiden. Bruker også litt av S&M-albumet til Metallica, som f.eks. Fuel, For Whom The Bell Tolls, Master Of Puppets, osv. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 For ikke å glemme Top Gun sangen! Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 aaaaah top gun theme sangen e genial, smelter hver gang eg hører den all honnør til den som har laget den azzz Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg var på opptak til Luftforsvarets Befalskole Kjevik (LBSK) og under 3000meteren spilte de denne. Utrolig motiverende. Ble også en del volleyball i bar overkropp, skikkelig Top Gun stil Lenke til kommentar
sull Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 noen andre som har noen fine sanger til ? blir høyst takknemlig, iom d er så mange rockysanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå