And.rs Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det viktig for en game pc? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er vell Viktig for å ikke få noe Flaskehals vil jeg tro... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Det er vell Viktig for å ikke få noe Flaskehals vil jeg tro... Hva er flaskehals? Lenke til kommentar
J00J Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 flaskehals er vel egentlig halsen på en flaske. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 flaskehals er vel egentlig halsen på en flaske. Hei, Precis Ikke å forveksle med den større åbning som f.eks et ølglas har! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Et eksempel på flaskehals: Data=biler Databussen=Svinesundsbrua Tid for det nye heftige skytespillet= Tilbud på kjøtthallen i Sverige Et ølglass er bredt i toppen grunnet viktigheten av stor båndbredde. Drikking av flaske slik at alt ølet må pasere flaskehalsen er rett og slett aaaaalt for tregt. "hikk" Endret 25. september 2004 av ColaDranker Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Et eksempel på flaskehals:Data=biler Databussen=Svinesundsbrua Tid for det nye heftige skytespillet= Tilbud på kjøtthallen i Sverige Et ølglass er bredt i toppen grunnet viktigheten av stor båndbredde. Drikking av flaske slik at alt ølet må pasere flaskehalsen er rett og slett aaaaalt for tregt. "hikk" ok, da skjønner jeg, men hva anbefaler du da= 1600 MHz ??? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hvis du hadde fått den så høy, men det er ingen prosessor i verden så klarer 1.6Ghz FSB Press den så mye så mulig, men husk at dette også overklokker cpu. Så følg med på varmeutvikling, og om pcen er stabil... Endret 25. september 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå