Gå til innhold

Half-Life: Kan ta 6 måneder før HL2 blir utgitt


Anbefalte innlegg

[iC' date=27/09/2004 : 20:09]
jeg holder jo med Man U uansett hvor mye drit de måtte finne på.... selv om jeg noen gang blir litt oppgitt og forbannet.

Akkurat. Og jeg holder med Liverpool uansett hva som skjer... Det er jo det som er å være fan..

Ja, men vi får nå i allefall SE at Liverpool spiller kampene da!

En fotball klubb og et spill kan OVER HODET ikke sammenlignes, selv om at det går an å være fan av begge!

 

PS: Liverpool all the way here! :love:

Vi får da se filmer av Half Life 2 også da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,27/09/2004 : 20:09]
jeg holder jo med Man U uansett hvor mye drit de måtte finne på.... selv om jeg noen gang blir litt oppgitt og forbannet.

Akkurat. Og jeg holder med Liverpool uansett hva som skjer... Det er jo det som er å være fan..

Ja, men vi får nå i allefall SE at Liverpool spiller kampene da!

En fotball klubb og et spill kan OVER HODET ikke sammenlignes, selv om at det går an å være fan av begge!

 

PS: Liverpool all the way here! :love:

Vi får da se filmer av Half Life 2 også da ;)

Og det er tilfredsstillende?

 

Du mener altså at det var MENINGEN at Valve BARE laget HL2 for at vi kunne se noen filmer fra det?!

 

Tenk deg om da mann! :(

Lenke til kommentar
det er to grunner til at et sill trekkes tilbake før det skal lanseres:

 

1: de vil finpusse på spillet så det blir helt perfekt

 

2: spillet har så store problemer og feil at det rett og slett ikke burde slippes ut

...Eller 3: At utvikler og utgiver er så gjerrige (og ikke tenker en DRITT på fansen) at de begynner og krangle om noen usle dollar, slik at det blir rettsak og hele pakka...

Lenke til kommentar
[iC' date=27/09/2004 : 20:30] Og det er tilfredsstillende?

 

Du mener altså at det var MENINGEN at Valve BARE laget HL2 for at vi kunne se noen filmer fra det?!

 

Tenk deg om da mann! :(

Har jeg sagt at det er tilfredsstillende? Nei...

 

Det jeg sa er at vi har fått se Half Life 2 i action og slik som Liverpool. Selfølgelig er det ikke nok, men ta det med ro, det kommer om ikke så altfor lenge. Bare Valve og Vivendi kan prøve å bruke de små grå litt mer enn de har gjort til nå.

Lenke til kommentar
[iC' date=27/09/2004 : 20:31]
det er to grunner til at et sill trekkes tilbake før det skal lanseres:

 

1: de vil finpusse på spillet så det blir helt perfekt

 

2: spillet har så store problemer og feil at det rett og slett ikke burde slippes ut

...Eller 3: At utvikler og utgiver er så gjerrige (og ikke tenker en DRITT på fansen) at de begynner og krangle om noen usle dollar, slik at det blir rettsak og hele pakka...

altså jeg skjønner jo hvorfor de har problemer, vet ikke om du har lest hva den tvisten består av men det er jo ganske alvorlige ting de krangler om der. men håper seff de kan utgi spillet fort som svint hvis det er ferdig, har ventet lenge nå syns jeg :yes:

Lenke til kommentar
jeg holder jo med Man U uansett hvor mye drit de måtte finne på.... selv om jeg noen gang blir litt oppgitt og forbannet.

Akkurat. Og jeg holder med Liverpool uansett hva som skjer... Det er jo det som er å være fan..

Nettopp! Liverpool er laget! :love:

Uansett har vi egentlig bare ventet 1 år over tiden og det er kjipt japp. Begynner riktignok å se meg lei av "OMFG. Gabe er feit og HL2 suxz0r fordi det kommer litt sent. OMG"... :mad::roll:

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det blir noe mer utsatt. Når de først har startet preloading, da kan det ikke være lenge igjen. Viss de skulle gjøre noen endringer hadde de aldri lagt det ut for preloading. Håper i hvert fall. Regner heller ikke med at grafikken blir noe problem viss det kommer ut senere. Til nå var det Doom 3 som konkurerte med HL2, men grafikken der var elendig, ikke noe fysisk annet enn at noen av lampene beveget seg når du skøyt på dem. Er kanskje lit optimit, men jeg støtter Half-Life 2 uansett når det kommer ut.

 

 

Mener at Gabe har sagt at han har gjort alt for å tilfredstille fansen. i alle filmene jeg har sett av ham har han sagt at de har leid in folk som kan tingene best, bare for at vi skal få den beste opplevelsen når vi spiller. Jeg stoler på Gabe.

Endret av Antatra
Lenke til kommentar

Til dere som slenger drit og klager på at Valve utsetter hl2 og har gitt opp håpet:

HALFLIFE 2 ER FERDIG!! (pre loading del 4 er også igang)

 

Ifølge Valve selv mener, så hvis det blir noe mer utsettelser så er det Vivendi sin feil (p.g.a: de er ikke fornøyd med spillet, de hater valve, eller rettsaken), så all drit slenging bør videresendes til VUG!

 

Hvis VUG velger å utsetter spillet i ca 6 månder så vil de få sterk konkuranse i forhold til nå, fordi innen den tid så kommer jo store spill som: GTA SA til pc, Star wars KOTOR 2, EA vil også gi ut et LOTR strategi spill snart, STALKER Shadow of Chernoby vil slå hl2 med sin fotorealistisk grafikk, og masse andre spill som ikke er nevnt. Disse spillene vil kapre en del av "showbusiness" kaken.

 

Så det er ikke smart gjort og ingen gode grunn å utsette spillet mer....Vivendi..

Lenke til kommentar
Til dere som slenger drit og klager på at Valve utsetter hl2 og har gitt opp håpet:

HALFLIFE 2 ER FERDIG!! (pre loading del 4 er også igang)

 

Ifølge Valve selv mener, så hvis det blir noe mer utsettelser så er det Vivendi sin feil (p.g.a: de er ikke fornøyd med spillet, de hater valve, eller rettsaken), så all drit slenging bør videresendes til VUG!

 

Hvis VUG velger å utsetter spillet i ca 6 månder så vil de få sterk konkuranse i forhold til nå, fordi innen den tid så kommer jo store spill som: GTA SA til pc, Star wars KOTOR 2, EA vil også gi ut et LOTR strategi spill snart, STALKER Shadow of Chernoby vil slå hl2 med sin fotorealistisk grafikk, og masse andre spill som ikke er nevnt. Disse spillene vil kapre en del av "showbusiness" kaken.

 

Så det er ikke smart gjort og ingen gode grunn å utsette spillet mer....Vivendi..

Det er jo Vivendi de fleste her på forumet slenger drit om og ikke Valve etter det jeg har fått med meg da men....

 

Det er ikke bare Vivendi som er problemet her, det er Valve også. De blir ikke enige angående Steam lanseringen. Vivendi vil tjene på salget som skjer gjennom Steam, mens Valve har sin egen agenda.

 

Og grafikk er ikke alt. Det er historien fansen vil ha. Om spill slår HL2 i grafikk vil ikke påvirke spillet i stor grad uansett, historien blir den samme.

Lenke til kommentar
Vivendi vil tjene på salget som skjer gjennom Steam

 

Hvofor skal dem tjene penge på andres verk? Vivendi Universal er feite slue høyutdannende fagfolk som er bare mellomledd fra en artist til en kunde, å lansere steam var et bra trekk fra valve sin side etter min mening, for å unngå mellomledd.

 

Og grafikk er ikke alt. Det er historien fansen vil ha.

Så klart!! men de spillene som er nevnt har som sagt ikke blitt utgitt ennå, inkl halflife 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...