Gå til innhold

Half-Life: Kan ta 6 måneder før HL2 blir utgitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ttt, fatter du det ikke? Kommer til å laste det ned , burn Vivendi!!

:devil: Kan jeg få tak i det, skal jeg få tak i det!

fatter ikkje kva?

 

at dykk er ein gjeng bortskjemte dritunger som ikkje har respekt for det arbeide som vert lagt i å lage ein av tidenes mest etterlengta oppfølger, og det som kanskje kan bli tidenes beste spel. bare dykk ikkje får det som dykk vil begynner dykk å klage å syte.

 

nei det fatter eg ikkje.

 

men vist dykk absolutt vil laste det ned, så versågod. er dykk heldige så går vel valve konkurs og det kjem aldri nokon vidare oppfølger til denne populære serien. så slepper dykk å bruke meir av den dyrebare tida dokker på å vente på eit spel.

Lenke til kommentar
ttt du kan vel ikke klandre folk for at de begynner å bli litt utålmodige? Det er nok en del som har oppgradert systemene sine bare på grunn av HL2 som alle forventet skulle komme nå i høst.

det er klart det at folk må få lov til å bli skuffa når spelet vert utsatt, men å gå så langt som å boikotte spelet kun fordi dei må vente nokre ekstra månader, det syns eg er for gale.

 

har du ikkje tolmodigheit til å vente litt ekstra, så skjønner eg ikkje kvifor du "kasta" bort mykje penger på å oppgradere til eit spel (tenker ikkje på deg Radial, men meir på det inntrykket all denne klaginga gir meg).

 

men det er klart det at dette er eit spel som mange gleder seg til, og dei vil sjølvsagt spelet det så snart som mogleg. men husk tolmodigheit er ein dyd.

Lenke til kommentar

Tror nok samtlige her har ventet mer en litt ekstra. 31. September i fjor ble spillet utsatt. Deretter ble det utsatt, utsatt og atter utsatt gjentatte ganger. Deretter fikk vi høre at spillet praktisk talt er ferdig, deretter sendt inn til Vivendi for testing/kopiering. Deretter får vi høre at spillet muligens blir utsatt 6 måneder til. Og hvem vet, kanskje det blir enda mer utsatt om 6 måneder.

 

Til slutt ender det opp med at Half-Life 2 er ute av dato når spillet en gang kommer.

 

Rot?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

når tjener man mest penger på spill, dvd, cd osv? jo i førjulstiden. spillet kommer garantert ut før jul. at de har en kontrakt som sier at vivendi kan gi ut spillet når de vil innen de nærmeste 6 mnd, vil ikke det si at de drøyer utgivelsen til etter nyttår. det vil i såfall være en meget dårlig økonomisk beslutning. $$$$$$$

Lenke til kommentar
når tjener man mest penger på spill, dvd, cd osv? jo i førjulstiden. spillet kommer garantert ut før jul. at de har en kontrakt som sier at vivendi kan gi ut spillet når de vil innen de nærmeste 6 mnd, vil ikke det si at de drøyer utgivelsen til etter nyttår. det vil i såfall være en meget dårlig økonomisk beslutning. $$$$$$$

Ikke sikkert det.

 

Gearbox f. eks velger å gi ut Brothers in Arms i Januar/Februar 2005 fordi de mener at de vil få et bedre salg da. Det samme gjør utviklerne til Stalker og Swat 4 også.

Lenke til kommentar

Half-Life 2? Det kommer vel en dag skal du se, har satt en tidsramme når det kommer som ikke kan ta feil. Jeg vet at spillet mest sannsynelig kommer mellom nå og 2010 (om vi er heldig)

 

Seriøst, dette må være den værste reklamen for Valve og Vivendi som finnes. Om de ikke klarer å levere HL2 snart kommer det til å bli en vits i hele bransjen. Nytt utrykk kommer. Når noen skal utsette utgivelsen av et spill tar de en Gabe.

 

Driter snart i hele HL2. Er så møkka lei av å vente på et spill som faktisk aldri kommer, virker i alle fall slik. Nå har jeg mest lyst på å leke Rambo på kontorene til Valve og Vivendi :devil:

Lenke til kommentar

Fordi spillet er utsatt da driter vi i HL2 og gidder ikke å kjøpe det...

 

Det er jo helt latterlig. Selvfølgelig er det kjipt at det blir utsatt og jeg blir jævla irritert, men jeg får jo ikke mindre lyst på det. Får det gode anmeldelser og blir det klassespillet alle forventer at det skal bli, selvfølgelig kjøprer dere det selv om det ble utsatt noen måneder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...