Gå til innhold

Half-Life: Kan ta 6 måneder før HL2 blir utgitt


Anbefalte innlegg

Fordi spillet er utsatt da driter vi i HL2 og gidder ikke å kjøpe det...

 

Det er jo helt latterlig. Selvfølgelig er det kjipt at det blir utsatt og jeg blir jævla irritert, men jeg får jo ikke mindre lyst på det. Får det gode anmeldelser og blir det klassespillet alle forventer at det skal bli, selvfølgelig kjøprer dere det selv om det ble utsatt noen måneder...

Helt enig.

 

Selfølgelig skal jeg få tak i spillet uansett når det kommer. Kan jo ikke kalle meg en fan uten at jeg holder ved spillet. At folk er så dumme at de ikke skaffer spillet bare pga. utsettelser så får det så være, de går iallefall glipp av noe stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når tjener man mest penger på spill, dvd, cd osv? jo i førjulstiden. spillet kommer garantert ut før jul. at de har en kontrakt som sier at vivendi kan gi ut spillet når de vil innen de nærmeste 6 mnd, vil ikke det si at de drøyer utgivelsen til etter nyttår. det vil i såfall være en meget dårlig økonomisk beslutning. $$$$$$$

Ikke sikkert det.

 

Gearbox f. eks velger å gi ut Brothers in Arms i Januar/Februar 2005 fordi de mener at de vil få et bedre salg da. Det samme gjør utviklerne til Stalker og Swat 4 også.

en av begrunnelsene for at S.T.A.L.K.E.R. ble utsatt, er pga utgivelsene av bla HL2 og Halo 2. De mente det var lite lurt å slippe spillet sitt midt oppi hysteriet som kommer til å herje rundt disse spillene. det samme tenkte nok de andre utviklerene også.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
jeg har for lenge siden akseptert at spill utviklere feks blizzard ,valve osv utsetter spill utgivelse pga at de mener at spillet trenger mer "fiksing" før det er klart for  lansering , men ang den kranglen mellom vivendi(sierra) og valve , nei dette blir jeg irritert av.

Det som sikkert skjer nå er at en warez gruppe får rappa en kopi et eller annet sted og dermed er HELVETE løs.

Da spørs det om vivendi eller valve syntes den kranglen var verdt det da  :mad:

Fyfaen som Vivendi har driti på draget hvis en warez gruppe får tak i release candidaten.

Oh yeah, ikke for å oppfordre til pirat kopiering, men håper det skjer..

 

Da har dem lært leksa si ...

Lenke til kommentar

Akkurat Rikky ;) Jeg eier og spillet, har en HL2 kupong, så ingen kom og si at jeg ikke skal laste det ned :D

 

"Kjøper" det seff på steam når det en gang kommer :)

 

Men begynner å bli kraftig lei utsettelsene, får vente på WOW og stalker imens da :p Og ja, hva er så spesielt med grafikken om et halvt år? (ikke at det er saa veldig viktig)

Hva kommer til å skje med HL3? Skal det komme ut i 2008/09 eller no :p? Begynner vel på HL3 mens de venter på å kunne utgi HL2 :roll:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Vivendi vil jo nesten garantert slippe spillet før desember er omme, det er tross alt best mulig salgstall de er ute etter. Og det, er bare 3 måneder til.

Men problemet her er at Vivendi vil forsøke å presse Valve til å trekke saken mot dem, Vivendi bruker derfor 6 måneder som en mulig release for å gjøre Valve nervøse og for at de skal trekke tiltalen, med andre ord utpressing! :ermm:

Lenke til kommentar
Vivendi vil jo nesten garantert slippe spillet før desember er omme, det er tross alt best mulig salgstall de er ute etter. Og det, er bare 3 måneder til.

Men problemet her er at Vivendi vil forsøke å presse Valve til å trekke saken mot dem, Vivendi bruker derfor 6 måneder som en mulig release for å gjøre Valve nervøse og for at de skal trekke tiltalen, med andre ord utpressing! :ermm:

 

De kan gjøre det, ja. Men de har ikke gjort det enda, la oss vente og se før vi dømmer Vivendi nord og ned.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Jeg quoter meg selv her så jeg kan nå si, "Hva var det jeg sa!"

disse er tatt fra en tidligere tråd her

 

bearcarlsen

At utvikleren og utgiveren er i tottene på hverandre til årets mest forventet spill er ikke akkurat gode nyheter.

DVS, at sjefene. (de som sitter på all makta her) krangler om hvem som eier rettighetene til Halflife konseptet. Hvis dette blir skikkelig amerikansk så kan en dommer stoppe utgivelsen av all Halflife relatert materiale til tvisten er løst. (Les stoppe at HL2 kommer i butikkene)

 

La oss håpe dette ikke skjer, la oss bare håpe det kommer snart =)

 

Kenny000

Tviler på en dommer vil stanse utgivelsen av spillet da dette bare vil føre til store økonomiske tap for begge parter. Det er nok både Valve og Vivendi innforstått med også. Blir vel heller krangel om de potensielle inntektene som HL-konseptet har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...