Gå til innhold

Syns du det er vanskelig å kjøpe hardware?

Ja, hva mener du?  

164 stemmer

1. 1. Ja, hva mener du?

• Ja
      96
    • Nei
      68

Anbefalte innlegg

Har selv store problemer med å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe og ikke kjøpe. Man må jo nesten være ekspert på alle områder i dag når man skal kjøpe seg ny PC.

Lider andre av samme kvaler som meg?

Og hva skal du kjøpe som du ikke greier å bestemme deg for ?

Jeg skal ha ny HTPC og blir mer og mer usikker på hva jeg skal ha. Jo mer jeg setter meg inn i dette, desto mer forvirrende er det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vanskelig og vanskelig. Jeg velger AMD uansett, en bekymring mindre, jeg velger aldri MSI og VIA. Jeg er veldig sær på valg av komponenter, (venter heller 1/2år på no skikkelig, enn å kjøpe noe halvgjort hærk). Jeg setter vanligvis veldig høye budsjett, så jeg kan få noe av det råeste på markedet. Skal man ha lave budsjett er det self vanskeligere. Da blir det hele tiden frem og tilbake. Men når det gjelder HTPC så er ytelse ikke så viktig, og det blir forholdsvis billig uansett.

Lenke til kommentar

ikke direkte vanskelig... det tar tid å sette seg inn i ting ja, men på en måte må jeg si at det er gøy også... lærer litt hver gang jeg skal kjøpe noe...og forum aktiviteten skyter i været :p

Problemene mine er heller i retning pris/ytelse på ting og å holde orden på alle specs på alle de potensielle tingene...

stemte ja btw...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...