CSSSK Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har spillet, men får ikke til å kjøre høyere oppløsning enn 640*480. På denne oppløsninga kjører skjermen tydelkigvis på 120 Hz! Regner med at dette er grunnen til at jeg ikke får kjørt høyere oppløsning (at den kjører 120 Hz i høyere oppløsninger også). Noen som har peil på hva som er galt?? Har prøvd flere forskjellige drivere, men det samme skjer. Har også prøvd med Nvidia Resresh Rate fix, men ser ikke ut til at det hjelper heller... Min hardware: T-bird 1200@1500 MSI KT3-Ultra ARU 256 mb Apacer RAM (PC2100 bare :sad:) ASUS GF2 pro ++ Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Kjører Windows XP forresten... Alle oppgraderinger er lagt inn Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hadde samme problemet. Fikk bare spille i 640*480, ellers var d bare flimmer på skjermen. Trodde ikke skjermen min klarte refreshen. Skjermen min stod da som standarskjerm. Plug and play funket heller ikke. Fant til slutt en driver til skjermen min og alt funket. Spiller nå i 1280*1024 el noe. Sjekk skjermdrivere med andre ord. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå