wotg Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg sliter for tiden med at pc`en lager mye harddisk lyder, mao. bruker ressurser uten at jeg kjører noen programmer. Jeg bruker Norton antivirus og finner ingen virus, kan det være spyware?? Defragmentering og sånt funker ikke. Vil helst slippe å instalere Windows på nytt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) hva med crap cleaner, ad aware 6.0 , ashampoo winoptimizer, XoftSpy.. bare google litt så finner du frem Endret 24. september 2004 av Fur Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvor lenge er det siden du reinstallerte sist? Hvis du kjører Windows og ting begynner å gå treigt, det er over et år siden sist du installerte - så høres det rett og slett ut som det er påtide å reinstallere Man får så mangt av rusk inn på maskinen dersom man ikke er SVÆRT nøye, og enkelte ting krever så mye arbeid med å renske opp i at det er likegreit å reinstallere. (Ja ,jeg så at du ikke ville reinstallere) Lenke til kommentar
wotg Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Prøver fur sine forslag først. takk for tipsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå