Demantios Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 datahøtallerne spiller veldig lav lyd. de spilte bra på den gamle datan men på den nye er det for lavt for meg, er det andre plasser å stille lydnivå enn i avspillern og "volum i kontrollpanelet" Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Volumkontrollen, har du sjekket om du har satt Wave på høy nok innstilling? Det er kun i volumkontrollen og avspilleren du kan endre volumet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Ja, alt står på høyest. Takk alikevel Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg hadde det samme problemet fram til i dag.. jeg testet filmen ut på noen forskjellige spillere.. og volla når jeg bruker VLC media player blir lyden høyere Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg hadde det samme problemet fram til i dag.. jeg testet filmen ut på noen forskjellige spillere.. og volla når jeg bruker VLC media player blir lyden høyere Det er sikkert pga at VLC bruker egne codecs/filtre. Vanlige spillere bruker f.eks. AC3filter og den kan på default innstillinger få filmer til å høres lav ut. Kontrollpanel->AC3filter->Og så sette master/gain til max, eller velge loud preset. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Det gikk. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå