Pels Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hei, siden sist syns jeg nedlasting av filer på internett har gått veeeldig treigt.. tilnærmet 8 kb/sek. Har hørt at det har noe med XP brannmuren å gjøre.. Er det riktig og hvordan kan jeg få fiksen problemet? takk for svar Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Viss du bruker bit torrent så er det xp brannmuren som stopper nedlastingen. Bruker du BT? Du kan jo prøve å disable xp firewallen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) hvordan disabler jeg firewallen ? Endret 24. september 2004 av Fur Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hvordan diabler jeg firewallen ? Gå inn på network connections så høyreklikker du på Local area connection og trykker på advanced så huker du av Protect my computer from..bla..bla..bla Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 ok.. tnx Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) du har kanskje også et ikon på statusbaren som heter securitycenter? her kan du velge om du vil slå av eller på brannmur og antivirus. Endret 24. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 du har kanskje også et ikon på statusbaren som heter securitycenter? her kan du velge om du vil slå av eller på brannmur og antivirus. du mener i SP2 ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 aj, aj, jeg går automatisk ut i fra at alle har SP2 installert, gitt sorry Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 hørt at mange har problemer med det så jeg venter litt med SP2 Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Installerte SP2 på en maskin som blir brukt til bla. Kazaa, programmet klarte ikke å koble opp selv med brannmuren slått av. Gikk på legg til/fjern programmer og avinstallerte SP2, nå fungerer Kazaa fint. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hehe, ja, SP2 kan lage noen problemer ja. når jeg installerte SP2 på laptoppen virka Kazaa fortsatt fint. alt funka fint på pc`en etter installasjon av Sp2. det man BØR gjøre er å installere Sp2 før man installerer alle programmene sine, dvs. installere XP først, så SP2, antivirus osv. er ikke alltid like lurt å installere SP2 etter installasjon av alle programmer. dette kan skape litt problemer her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå